“Lekker en gezellig”
Beoordeling van Grand Cafe Markt 5

Grand Cafe Markt 5
Geclassificeerd als nr. 1 van 13 Restaurants in Lichtenvoorde
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Markt 5 daagt u uit het leven te vieren volgens een totaal horecaconcept. Lunch, borrel, diner en feestlocatie onder één dak! Markt 5 proeft van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat....een goede kop koffie, een verse lunch, een lekkere borrel of toch een verrassend puur en culinair diner?
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk concept, met bites, speciaalbieren, wijnen, cocktails en en prima lunch- en dinerkaart!
Chef's Special zeker een aanrader, ook als je vaker komt!
Jong enthousiast team!

Datum van bezoek: september 2019

19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was erg druk buiten op terras en dat was te merken binnen, het duurde erg lang alvorens we de menukaart kregen. De biefstuk voor 21,50 was redelijk maar wel prijzig. Heb donderdag in Arnhem gegeten, daar was het iets (24,50) duurder maar wel van een veel hoger nivo.
Dit is niet alleen bij dit restaurant maar ik moet zeggen dat ik de restaurants in zijn algemeenheid prijzig vindt in Oost Gelre en omstreken.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Een super terras en een geweldige bediening
Je kunt er heerlijk lunchen en eten en er gelden normale prijzen voor alles

25 juli 2019 beoordeeld

In de themaweek over beroepen mocht groep 6 van de Frans ten Boschschool op excursie naar Markt 5. Na een 'warm' welkom mochten de kinderen hun handjes laten wapperen. Een groep mocht zelf, stap voor stap, een complete cocktail (kokos, ananas of aardbei) maken. De andere helft kreeg in de keuken allerlei snijtechnieken voorgeschoteld door de kok. Daarna mochten ze zelf een vruchtencocktail maken. Toen de gerechten klaar waren, kwam het hoogtepunt. Ze mochten hun 'eigen' gerechten opeten. Likkebaardend aan hun cocktails vlogen de volgende termen over de tafel: gezellig, super lekker, leerzaam, heel gaaf, wat een aardige bediening en ..... de fijnste schooldag ooit!! Bedankt voor jullie uitleg en gastvrijheid!!

14 juli 2019 beoordeeld

Tot voor kort het beste restaurant bij uitstek. Leuk en gezellig... niet goedkoop maar perfect eten... tot voor kort dus..
Eten na ok , de carpaccio smaakt ook zonder rucola en oude kaas, maar jonge kaas ..huh.
De biefstuk is nu een gewone biefstuk, geen sensatie meer.
Prijzen way to hi .. 21 euro voor een biefstukje, hamburger en friet ? not done voor een goed restaurant . De snackbar is om de hoek jongens.
Wij gingen iedere 2 maanden en verheugden ons altijd, maar wij moeten op zoek naar iets anders.... zo verdraaid jammer.

Reizigers die Grand Cafe Markt 5 bekeken, bekeken ook

Lichtenvoorde, Gelderland

In Grand Cafe Markt 5 geweest? Deel je ervaringen!