pveldhuis2018
Oldenzaal, Nederland

Waanzinnig goede en gewoon ook leuke ervaring.......

Beoordeling van Hotel De Echoput
4,0 van 5 bollen17 mrt 2024 beoordeeld
Wij hebben een geweldige overnachting gehad in hotel de Echoput. Begon met erg gezellig bezoek aan de hotelbar, waar onder genot van lokale gint-tonic, met gin van de Echoput, vossebes en rozemarijn, erg leuk gesprek met barman Gianni, eigenlijk de food- en beverage manager van de Echoput. Wij hadden daarna een geweldig 6-gangen diner in restaurant de Echoput met bijpassend bob-wijn-arrangement, die bij meerdere geweldige wijnen (oa chardonnay) werd bijgeschonken. Eten was echt top, met oa voortreffelijke schorseneer (met wintertruffel), skrei, oesterzwam met risotto, ree en waanzinnig dessert (bloedsinaasappel met pure chocolade) en bijpassende cocktail van oa. echoput-gin, campari en bloedsinaasappel, die Gianni samen met sous-chef bij dit dessert had bedacht. 4 uur heerlijk aan tafel gezeten. Wat vooral opviel was het jonge team in de bediening, zo professioneel, zo kundig, alles aanvoelend en gewoon ook erg gezellig, van Gianni tot de sommelier. Top ervaring !!
Dank team Echoput !!
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel de Echoput, Overig van Hotel De Echoput, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 19 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons en voor de ontzettend leuke review. Wat fijn om te lezen dat u zo enorm genoten hebt en dat u de informele professionaliteit van onze collega's zo waardeert. Mooie woorden, die we graag delen met ons team. We ontvangen u graag een volgende keer in ons hotel, de natuur begint al heerlijk te ontwaken en uit te nodigen. Dank! Met hartelijke groet,
1.3 km van Hotel De Echoput
  • Priceline
5.9 km van Hotel De Echoput
Meer hotels in Hoog-Soeren bekijken
Beoordeeld op 1 januari 2024 via mobiele applicatie

Als onderdeel van het oud- en nieuwarrangement hebben we hier overnacht. We hadden een mooie , ruime kamer met uitzicht op het bos. Ontbijt was zeer uitgebreid en de koffie/thee wordt aan tafel geserveerd. De ruimte was sfeervol ingericht en het personeel behulpzaam.
De receptie heeft allerlei informatie over de omgeving. Heel vriendelijkpersoneel

Datum van verblijf: januari 2024
Hotel de Echoput, Overig van Hotel De Echoput, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2024

Beste Alicia, hartelijk dank voor uw verblijf bij ons en voor de mooie review naar aanleiding van het Oud- & Nieuw arrangement. Fijn dat het verblijf naar wens was en u een goede start van het nieuwe jaar had. We ontvangen u graag een volgende keer in ons hotel. Met hartelijke groet,

Beoordeeld op 10 december 2023

Afgelopen weekend genoten van een heerlijk wild aragement met super lekkere bijpassende wijn.
En na een nacht heerlijk te hebben geslapen in een mooie kamer.
In de ochtend heerlijk te hebben genoten van een vorstelijk ontbijt.
Compliment voor alle vriendelijke medewerkers.
We komen hier zekers nog een keer terug.

Datum van verblijf: december 2023
Hotel de Echoput, Overig van Hotel De Echoput, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2023

Beste RBlauw, hartelijk dank voor uw verblijf bij ons en voor de mooie review. Fijn dat alles naar wens was en we ontvangen u graag een volgende keer op het Kroondomein. Met hartelijke groet,

Beoordeeld op 30 oktober 2023

Over het algemeen hebben wij een heerlijk verblijf gehad bij De Echoput, prettige kamer met duo-douche en ligbad. Vriendelijk personeel, met name ook de mensen van house-keeping. Behulpzame mensen achter de receptie. Vriendelijke bediening in het restaurant. Eten goed en uitgebreid ontbijt. Het bos is super dichtbij en prachtig om te wandelen. Lekkere en rustige welness.
Minpunt is het ontbreken van roomservice op onze laatste avond. ‘s middags al even geïnformeerd wat het gerecht van de dag op de roomservice kaart was, omdat wij op de kamer wilde dineren. Toen wij om 20.00 uur ons diner wilde bestellen werd medegedeeld dat er geen roomservice was. Personeel van de receptie zei dat het een mededeling van de chef was en dat zij er ook niks aan konden doen. Beneden in het restaurant eten mocht ook niet meer. Er is niet meegedacht over een oplossing. Dat je in een 5* hotel zonder eten naar bed moet hadden wij zeker niet verwacht. De volgende morgen bij vertrek nog aangegeven, maar er werd alleen maar gezegd dat zij er ook niks aan konden doen en of wij het op het feedback formulier hadden geschreven. Wij hebben er begrip voor als er onverhoopt iets gebeurd in de keuken waardoor je geen roomservice kunt bieden. Als echter niet wordt uitgelegd waarom er geen roomservice is en er niet wordt meegedacht over wat wel kan (een soepje opwarmen/broodje oid), vinden wij dat niet 5* waardig. Hierdoor geen prettige laatste avond in de Echoput ervaren. Met name omdat er de avond zelf en de volgende dag niks aan is gedaan om dit te herstellen. Er lijkt op die momenten niemand met bevoegdheid die dit oppakt. Ook niet fijn voor het personeel van de receptie. Zij staan dan ook een beetje met de rug tegen de muur.

Datum van verblijf: oktober 2023
Hotel de Echoput, Overig van Hotel De Echoput, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2023

Beste mevrouw Peters, hartelijk dank voor uw verblijf bij ons en voor de uitgebreide feedback. Allereerst wat ontzettend fijn om te horen dat het verblijf grotendeels naar wens was en dat de vriendelijkheid van alle medewerkers wordt gewaardeerd. Dat vinden we natuurlijk erg fijn om te horen. Fijn dat u ook heerlijk hebt kunnen ontspannen in de omgeving en in de wellness.
Wat betreft uw opmerking over de laatste avond zijn we het ermee eens dat er u altijd eten geserveerd dient te worden, hoe eenvoudig dan ook. Het komt af en toe voor dat we besluiten dat de bar gesloten is voor diner (wel geopend voor snacks) maar roomservice dient altijd mogelijk te zijn. Het spijt me dat we dit niet hebben verzorgd tijdens uw verblijf en ook dat er geen oplossing is gezocht vind ik erg vervelend te horen. Bedankt voor uw feedback, door dit te ontvangen kunnen we dit soort zaken weer op scherp zetten en intern bespreken. Al met al hopen we dat de positieve gedachten aan uw verblijf de boventoon voert en ontvangen we u graag weer een volgende keer. Met hartelijke groet, Jurriën | Front Office Manager

Beoordeeld op 18 september 2023

Het hotel ziet er nog steeds goed uit; mooie ontvangsthal maar jammer dat ze gewoon toekijken hoe 4 oudere mensen met de koffers zeulen.
De suite is mooi maar jammer dat je via een kruip door/sluip door route moet.
wat heel triest is, is het ontbreken van airco en dat in een 5 sterren hotel en in een klimaat van hogere temperaturen.
Ontbijt is uitstekend.

Datum van verblijf: september 2023
Hotel de Echoput, Overig van Hotel De Echoput, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2023

Beste heer / mevrouw, allereerst hartelijk dank voor uw verblijf bij ons en voor de tijd die u genomen hebt om uw verblijf te beoordelen. Fijn om te horen dat uw verblijf goed is geweest en dank voor uw feedback. We kunnen de situatie nu niet meer goed inschatten, maar het is inderdaad niet de bedoeling dat gasten, helemaal als zij meer op leeftijd zijn, zelf de bagage hoeven te tillen. We gaan hier aandacht aan besteden binnen het team. De kamers beschikken over klimaat controle en met het juiste gebruik is dit voldoende om de kamers op een aangename temperatuur te krijgen. In de warmere periodes gaan we deze dan ook tijdig aanzetten. Fijn dat u het verblijf met een goed ontbijt hebt kunnen afsluiten. We ontvangen u graag in de toekomst nog eens. Met hartelijke groet,

Beoordeeld op 6 juli 2023

Mooie ruime kamer, heerlijk bed, ruime badkamer met dubbelkops douche. Bij een eerder bezoek waren en vanaf mijn kant klachten over de matige verlichting in de badkamer. dat is nu opgelost. Het ontbijt is goed gesorteerd. Jammer dat het ontbijt personeel weinig attent was. Een tweede rondje koffie was lastig "te bestellen" en duurde daarna nog eens twintig minuten.

Datum van verblijf: juli 2023