Ron
Naaldwijk, Nederland

Gezellig hotel met heerlijk eten

Beoordeling van Herberg de Boer'nkinkel
5,0 van 5 bollen19 apr 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Hier 3 nachten verbleven in de “Deluxe kamer” inclusief “heide arrangement”. Kamer is ruim met een goed 2 persoons bed. Bankstel, eettafel, koelkast en tv met Netflix en YouTube aanwezig in de kamer. Ruime badkamer die schoon en netjes is. Het 3 gangen diner is echt voortreffelijk, ontzettend lekker gegeten. Ruime bierkaart en wijnen aanwezig. Ondanks de Corona maatregelen proberen ze je hier echt een “uit eten” gevoel te geven. Gangen werden netjes met tussenpozen bij je kamer voor de deur geserveerd, drankjes zijn telefonisch te bestellen. Ontzettend leuk weekend gehad.
Datum van verblijf: april 2021
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 21 apr 2021
Hartelijk dank voor de mooie review!
  • ZenHotels.com
12.6 km van Herberg de Boer'nkinkel
  • eDreams
Meer hotels in Hoenderloo bekijken
Beoordeeld op 6 maart 2021

Heerlijke overnachting gehad in Herberg de Boerenkinkel. We hadden een ruime kamer en vanwege corona werd het diner en ontbijt op de kamer geserveerd. Het personeel deed er alles aan om ons een fijne overnachting aan te bieden met in achtneming van alle corona maatregelen. Wij hadden het 4 gangen verrassingsmenu waarbij we de complimenten aan de kok voor het heerlijke diner hebben gegeven.

Kamertip: Kamer op begane grond; voor mensen die slecht ter been zijn goed toegankelijk, ruime douche en toilet.
Datum van verblijf: februari 2021
De Boerenkinkel De Boerenkinkel, Eigenaar van Herberg de Boer'nkinkel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2021

Hartelijk dank voor de mooie recensie en fijn dat u genoten heeft van uw verblijf!

Beoordeeld op 16 februari 2021

Familiekamers met aparte eetruimte voor ontbijt en “take away” diner op kamer in Corona tijd.
Heerlijke bedden, ruime badkamer
Goede lokatie t.o.v Park hoge veluwe( 200 meter loopafstand)
Ook dichtbij hondenlosloopgebiedje
Take away diner slecht. Pittige gehaktballetjes waren 7 smaakloze, doorbakken balletjes. Ipv couscous gekozen voor friet en sla. Dat was prima.
Maar de reactie op de onze feedback op het”diner” met prijs 15,00 euro was niet professioneel. Jammer ! Voor de rest prima verblijf

Kamertip: Smalle trappen.
Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 15 augustus 2020 via mobiele applicatie

Leuke B&B, ontbijt lekker, personeel erg aardig. We hadden kamer met balkon was lekker, helaas geen airco en koelkastje miste ik ook wel met deze hitte. Stopcontact konden we niet vinden, zat achter het nachtkastje, ja daar hadden we niet gekeken. Diner hebben we daar niet gedaan. Scheen heel goed te zijn. Leuk om een paar dagen daar te verblijven.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

Als onderdeel van een SNP natuurreis deden we dit zee charmante hotel aan. Uiterst vriendelijk en correct personeel verwelkomde ons en de Corona maatregelen waren perfect toegepast. De bestelling voor het royale ontbijt kon worden opgegeven, zodat er de volgende ochtend klaar kon worden gezet, ipv een buffet. Overigens kon alles ter plekke alsnog worden bijbesteld. De familiekamer was ruim en schoon. Heerlijke bedden en ruim sanitair. We hebben er de eerste avond vorstelijke gegeten, Michelin ster waardig (maar wie ben ik...). Helaas moesten we na twee nachten verder...!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 27 juni 2020

We waren hier in juni voor een weekendje Veluws verwennen. Het hotel heeft mooie goed verzorgde kamers. Door de corona maatregelen is het restaurant m omenteel iets minder gezellig. Het ontbijt wordt aan tafel geserveerd en dat is toch anders dan een buffet, maar verder prima. De eerste avond een 3-gangen menu, met een perfect bereidde eend. Tweede avond 5 gangen verrassingsmenu. Ook nu weer van een hoge kwaliteit. De aangepaste wijnen waren goed gekozen. Kortom een zeer prettige ervaring en voor herhaling vatbaar. De corona maatregelen waren noodzakelijk maar zeker niet storend.

Kamertip: De kamers op de begane grond zijn heel ruim en luxueus met een prima bed.
Datum van verblijf: juni 2020