Priceline
Booking.comUS$ 59
Hotels.comUS$ 54
TravelocityUS$ 53
Beoordeeld op 25 juni 2022

Kamer vies,warm,stinkend putje. Moet extra betalen voor koffie en thee. Minibar was leeg, De QR-code voor menu van roomservice deed het niet. Gehorig. Bed was goed. 34,95 euro voor erg slecht smaakloos, goedkoop, opgewarmd en weinig variatie buffet. We kregen eerst een twijfelaar bed. Extra betalen voor normaal bed. Vier sterren werd ons gezegd is voor de extra faciliteiten, niet voor een normaal bed, koffie/thee op kamer.

Kamertip: you have to pay extra for normal bed, coffee/thee in the room. Food is expensive and really tasteless and cheap stuff.
Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 9 mei 2022 via mobiele applicatie

Prachtige omgeving!

Wij hadden een kamer op de 1e etage welk sterk verouderd was. De badkamer zat onder de schimmel en er zaten loze gaten in de muur. Het meest smerige was echter dat het filter in de badkamer dusdanig veel stof bevatte dat bij het aandoen van het licht (en dus de ventilator) de stof zo naar beneden dwarrelde, recht op je tandenborstel.
Uiteraard hebben we aangegeven bij de receptie dat we kunnen begrijpen dat een en ander verouderd is maar dat het zo smerig is vonden wij niet nodig (en makkelijk op te lossen). De dame achter de receptie gaf echter niet thuis en raadde ons aan onze klacht neer te leggen bij het Fletcher hoofdkantoor. Hier heb ik echter nooit een reactie op gekregen.

Tijdens het ontbijt werd duidelijk dat het personeel geen idee had waar het mee bezig was. Ze liepen achter elkaar aan te poetsen en vulden slecht bij. Meerdere mensen vroegen om ontbijt ommetjes en op een andere ochtend werd er dan weer juist helemaal niet naar gevraagd. Personeel deed openlijk beklag over collega's, daar mistte een stukje professionaliteit.

Tegen beter weten in gebruik gemaakt van het zwembad. Dit lijkt haast een gezondheidsrisico, de randen zijn slijmerig en de vloer zanderig. Het is verouderd dus een gescheurd zeil kan gebeuren, ronddrijvende haren daarentegen... We hebben ons snel uit de voeten gemaakt om in onze kamer de met kalk vergeven douche te gebruiken. Toch beter dan te moeten kokhalzen van het zwembad.

Kamertip: Vermijd dit hotel!
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 10 april 2022

Dat is de sfeer die er heerst, eten ronduit slecht. Wij hadden een culinair arrangement vier en vijf gangen geboekt, het bleek dat je zelf maar een keuze moest maken van de kaart. Garnalen en varkensvlees (surf en turf) ronduit vies. Garnalen waren van elastiek. Oudbollige eetzaal met systeemplafonds, grote vlekken in het tapijt van de slaapkamer. Overal extra voor betalen, gewoon een waardeloos zooitje ik zou Myrna graag willen uitnodigen om hier eens een kijkje te nemen. Bovendien waren wij op kamers ingedeeld, die bereikbaar waren via een krappe cilinder trap. Konden gelukkig met bijbetaling uiteraard een goede kamer krijgen.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 19 maart 2022 via mobiele applicatie

Ik heb zelden zulk slecht voedsel voorgeschoten gekregen. We hadden een boeren schnitzel met spekjes en ui. De schnitzel was gewoon koud en de spekjes niet eens gebakken. We hebben deze terug gestuurd maar kregen na een half uur opnieuw een lauwe vette schnitzel die eigenlijk niet te eten was. De patat was waarschijnlijk al 5 x in de frituurpan geweest en was ook niet te eten. Als dessert gekozen voor een dame blanche met koekkruimels en een kletskop, maar we kregen twee bolletjes vanille ijs met wat koude chocoladesaus erop. Verschillende gerechten werden verkeerd geserveerd en de pasta voor het kind gewoon vergeten. Glazen werden niet afgeruimd en niet al het personeel sprak Nederlands wat wel erg lastig is als ze in de bediening werken. Wij komen hier nooit weer !!

Kamertip: Nooit heen gaan !!
Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 4 februari 2022

De locatie is prachtig als je graag midden in de bossen wil zitten. Het hotel is niet echt een hotel maar zijn meer vakantiebungalowtjes met een (klein) portiek waar 4 kamers zitten. Wij zaten op de bovenverdieping en dan moet je met een gammel/smal wenteltrappetje omhoog. Niet handig met een koffer of weekendtas. De kamer is ruim en de badkamer ook maar deze is duidelijk aan renovatie toe. De badkuip was vergeeld en de wastafel zat vol met barsten die ook helemaal verkleurd waren. In de douchecabine zat schimmel. Op de kamer zijn geen koffie/theefaciliteiten. Daarvoor moet je naar het hoofdgebouw. Maar wil je het op je kamer drinken dan is het al koud tegen de tijd dat je teruggelopen bent. Wij reisden met hond maar dan kan je niet in het restaurant/bar/lounge zitten dus geen enkele mogelijkheid om dan ergens even een kopje koffie te nuttigen. Het diner in het restaurant was wel lekker. Er mogen (terecht) geen honden in het restaurant maar die was er dus wel en werd zelfs op schoot genomen. Ronduit onhygiënisch! Het personeel is vriendelijk maar het hotel is echt niet viersterrenwaardig!

Datum van verblijf: januari 2022