Beoordeeld op 23 augustus 2020 via mobiele applicatie

200 per nacht voor een hotelkamer waar een vliegenkerkhof in het raamkozijn van de badkamer ligt. En we waren met 3 kamers waar dit overal het geval was. De kamer meisjes kwamen vragen of we schone handdoeken wilde maar schoonmaken deden ze niet en het bed werd niet opgemaakt maar alleen recht getrokken. Toen wij er een opmerking over maakte bij de receptie gaven ze toe dat de prijs-kwaliteit van de kamer niet goed was maar ja wat wil je er is geen kamer meer te krijgen dus dan gaan de prijzen omhoog.

Het onderhoud van het hotel laat veel te wensen over. Ons raamkozijn was compleet verrot.

In het kader van Corona zou je verwachten dat er geen ontbijt buffet zou zijn, maar het hoofdkantoor van Fletcher had anders beslist???? Dus na veel aandringen kregen wij toch een ontbijt a la carte.

Nee dit was voor ons een gevalletje NOOIT meer.

Beoordeeld op 9 augustus 2020

Een slecht onderhouden en ernstig onderbezet (qua personeel) hotel waar je uitsluitend kunt dineren indien je vooraf een arrangement inclusief diner hebt geboekt !
Wij hadden geen arrangement inclusief diner en konden kiezen uit de Take Away (daar hadden ze in de keuken blijkbaar wel tijd voor) of om naar het dorp Hoenderloo te gaan waar alle restaurants om 21:00 uur sluiten. Wanneer je naar het dorp Hoenderloo wenst te gaan moet je dus niet eerst op het terras van het hotel alcohol drinken want Hoenderloo ligt bepaald niet op loopafstand ! Wij hebben dit met twee maal een taxirit opgelost. Wij waren hier tijdens een hittegolf en miste een airco op de kamer en het raam van de kamers op de eerste etage kan slechts op een kier ! Het geheel deed mij denken aan een jeugdherberg ! Ontbijt was prima.

Kamertip: Kamers op de eerste verdieping zijn uitsluitens bereikbaar met een wenteltrap !
Beoordeeld op 6 augustus 2020 via mobiele applicatie

Ook wij deden de natuurtour langs 4 hotels. We kregen een kamer helemaal achteraan op het terrein op de boven verdieping en voelden ons weggestopt. Voor een kamer beneden moet je blijkbaar extra betalen en 30 euro is best veel als je deze trip boekt waarbij je ons hier niet als gast voelden. De kamer en het hele terrein is gedateerd en voor individueel hotelbezoek niet zo geschikt. Steeds een eind lopen naar bet restaurant. Geen hotel om terug tekonen.

Beoordeeld op 4 augustus 2020

We verbleven twee nachten in dit hotel met twee stellen. De kamers waren schoon en lagen, op ons verzoek, ook prima naast elkaar. De bedden sliepen goed en wat dit verblijf betreft zijn en waren we zeer tevreden. Minder te spreken waren we over het ontbijt, dat vanwege de Covid-19 maatregelen in drie shifts was ingedeeld (van 08,00-09.00 uur, van 09.00-10.00 uur en van 10.00-11.00 uur). We hadden blijkbaar de pech dat we ingedeeld werden in de laatste shift: er werd zeer slecht aangevuld (geen gekookte eieren, geen (oude) kaas, geen witte bonen in tomatensaus, en zo kan ik nog wel meer noemen. De bediening op de eerste avond tijdens het diner was ronduit traag en het eten was niet best (de bestelde vis was niet goed gebakken en moest terug) en wat de trage bediening betreft die gold ook voor het drankje dat we op het terras wilden doen. Kortom, een prima verblijfsmogelijkheid maar niet voor de verzorging van de inwendige mens.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 29 juli 2020 via mobiele applicatie

Ondermaatse hygiëne: stofwebben in de kamer, dode vliegjes in de lampen, spinnen in de kamer (wat nog begrijpelijk is wegens de ligging), schimmel in de douche,...
Pluspunt is wel dat dagelijks de vuilniszakjes werden leeggemaakt en het bed werd opgemaakt.

Personeel is kort van stof. Met uitzondering van 3 personen (roodharige, kleine receptioniste; blonde,kleine receptioniste en oudere, grijze barman).
Poetspersoneel was altijd vriendelijk.

Externe gasten krijgen voorrang op eigen hotelgasten.
Voorbeeld 1: We hadden geen dinerarrangement. Ik hoor de receptioniste aan een koppel voor ons aan de balie (die wel die optie had) de tijdsloten voor het diner uitleggen. Ze konden verschillende tijden kiezen. Wij hadden geen plaats meer. Via tripadvisor bleek er wel nog plaats te zijn met zelfs 30% korting.
Voorbeeld 2: om 17u20 vraag ik om 1 uurtje te tennissen. Er komt een extern mannenclubje straks tennissen en alles moet nog klaargezet worden (wat precies is me onduidelijk). Ik vroeg om een halfuurtje te tennissen. Ook dit kon niet want “strakjes” kwam dat clubje. Om 18u03 komen we langs het veldje en het is nog steeds leeg en niemand is er iets aan het klaarzetten. Om 19u20 lopen we er terug langs en is effectief het clubje aan het spelen.

Binnenzwembad: mooie muurschildering. De verf van het dak bladdert af en in het dak zitten hier en daar gaten. Er was ook geen toezicht over het aantal zwemmers (deze is beperkt tot 6).

Ecologie: enkel handdoeken die op de grond lagen werden vervangen en de zeep zat in een dispenser. Dus dit was positief.

Maaltijden: wegens corona moesten we in shiften ontbijten. Het duurde lang voordat je je eten kreeg (soms zelfs 40 minuten moeten wachten). Je kon het ontbijt kiezen (Engels, continentaal of gezond). De portie voor mij was te groot waardoor er verspilling was (slecht voor ecologie).

Al het materiaal in de kamer werkte.

Communicatie: op dag 1 moesten we in het restaurant vragen of er nog plaats was voor een diner. Dag 2 moest dit niet meer daar gebeuren, maar wel aan de receptie.
We konden via tripadvisor een tafel boeken in het restaurant van het hotel, maar weigerden hun nog geld te geven. Externe gasten blijken belangrijker te zijn dan hun eigen gasten die mogelijks wel meer zouden spenderen indien er goede service was.

Mijn advies: voor het zelfde geld zijn er betere accommodaties te vinden.
Halveer het aantal sterren en het is waarheidsgetrouwer.

Datum van verblijf: juli 2020