TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 13 september 2019

Victoria hotel Hoenderloo lag vrij afgelegen op zo'n 4,5 km van het centrum van Hoenderloo. Een ander vervoersmiddel dan de auto is in de avond niet aan te raden omdat het langs een donkere slingerweg loopt met aan beide zijden een fietspad OP de autoweg en auto's kunnen enkel passeren door gebruik te maken van de fietspaden. Lopen ten allen tijden af te raden omdat er geen direct voetpad is. Aankomst is netjes en de receptie met restaurant en een aantal faciliteiten zoals binnenzwembad (buitenzwembad gesloten en leeg terwijl die gedurende de zomer open zou zijn terwijl het nu nog zomer is). Vreemd is dat je moet bijbetalen als je een handdoek wilt voor het zwembad. Park doet denken aan een "centerparcs of landal" en niet op een hotel. Buiten is aan de verschillende accommodaties te zien dat onderhoud hard nodig is. Ons huis bevatten 6 kamers te bereiken via 2 aparte ingangen. Bij binnenkomst bleek kamer 401 open te staan en de open ruimte stonk enorm naar sigarettenrook. De kamer was niet opgeruimd en zag er smerig uit (gebruikte lakens los op het bed) en deze kamer heeft tot de volgende dag, zowel de toegangsdeur als de deur naar het terras) open gestaan. De openbare ruimte was onverzorgd en lustte wel een likje verf en nieuwe vloerbedekking. Wij moesten een trap op en de kamer rook gelukkig niet naar de rook. Kamers zijn erg gedateerd,behang niet schoon, vlekken op de vloerbedekking, roosters bij de verwarming die kapot zijn. Bed was echter uitstekend maar zicht op de TV was niet goed omdat die in de hoek van het buro stond. Badkamer oogde OK maar sorry hoor.... een kartonnen bekertje ipv een glas? Echter bij gebruik van het toilet bleek de vlotter niet terug te springen en moesten we bij elke toiletbeurt onze hand onder het al kapotte bedieningspaneel doen om de watervloed te stoppen. Ook bleken 2 van de 3 zeep dispensers leeg (geen andere badproducten verstrekt) en die boven het bad kwam met plug en al de muur uit zetten. Ook het ontbreken van een koffie/thee voorziening is toch niet echt meer van deze tijd. Deze zaken kon je tegen betaling bij de receptie verkrijgen (hotel was 89 euri dus niet echt goedkoop en heb in goedkopere hotels wel vele betere faciliteiten in de kamer gehad).
Het ontbijt was verder OK, weinig aandacht voor streekproducten en veel plastic kuipjes en doosjes.
De geluidsdichte kamer.... nee , dus ik heb het jonge stel naast ons de nacht horen consumeren zal ik maar zeggen. Ik werd er zelfs wakker van en zo ruidluchtig waren ze nu ook weer niet.

Dit hotel moet echt een poosje dicht voor grootschalige renovaties. De overige faciliteiten (zwembad, bowling etc), het ontbijt en het goede bed doen mijn beoordeling hoger uitvallen dan een 1 (in dit geval dus een 2 van de 5).

Kamertip: Een ander hotel
Beoordeeld op 12 september 2019

Kamer oud, bloedvlekken op kussensloop, badkamer vieze plekken op de muur. Vloerbedekking smerig. Onbegrijpelijk dat dit een 4 sterren hotel is.
Een wankele trap naar de kamer. Erg zachte matrassen. De zeepdispenser in de douchecabine werkte niet. Je kreeg maar 2 handdoeken.
Kortom een hotel dat ik nooit meer zal bezoeken.

Kamertip: Ander hotel kiezen
Beoordeeld op 9 september 2019

helaas was de kamer oud badkamer wastafel gescheurt en daarom veel bruine vlekken.
douchebak rand schimmel, zijde van het bed boxspring veel vuile vlekken. ontbijt goed na het ontbijt om 9.30 uur terug naar de kamer om tanden te poetsen, ik had nog de sleutel dus niet uitgecheckt. ik mog de kamer niet meer in schoonmaak team was al bezig mijn kamer schoon te maken. je kan uitchekken tot 11 uur. schande nog nooit meegemaakt.

Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Helaas niet wat we hadden verwacht van een viersterrenhotel. Overal stof en haren in de hotelkamer. Daarnaast kon je een ruit ingooien met de pistoletjes van het ontbijt en waren de komkommer en tomaat volledig uitgedroogd, terwijl we al vroeg aan het ontbijt zaten. Avondeten bij het arrangement zeer matig helaas.

Beoordeeld op 6 september 2019

Een kamer die op zich niet slecht is, niet klein (ook niet echt groot) Maar met een vloerbedekking die zo goor is dat deze al lang geleden vervangen had moeten worden.
Met dode insecten, met spinrag en spinnen in de badkamer.
Waar het diner (wij kozen voor een pastagerecht) lauw op tafel kwam en de ober in eerste instantie korzelig reageerde toen we hem vroegen of het ook warm gemaakt kon worden. Waar het in tweede instantie weliswaar warmer was maar nog steeds niet zoals het hoort. Waar we uiteindelijk wel excuses kregen, vergezeld van een espresso, dat dan weer wel.
Maar waar de volgende morgen het spek (voor bij het ei) lauw en verpieterd was en en de puntbroodjes zeker niet vers waren.
Tja, wel wat veel!!!
De receptioniste vond het spijtig en maakte notities over wat we haar vertelden. Maar gezien andere recensies wordt hier niets mee gedaan.

Kamertip: Zoek een ander hotel !