“Heel mooi park alleen jammer dat dat de hoge trap alleen via het Museum (extra entreekosten) te bereiken is”

De Hoge Veluwe National Park
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 174,05*
Vanaf
Dagtrip met kleine groep naar het Kröller-Müller ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 dingen om te doen in Hoenderloo
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld

Afgelopen weekend het 'Nationaal Park de Hoge Veluwe' bezocht.
Geweldig mooi park met schitterende natuur.
Wij hadden ook de intentie om de hoge trap in het park te beklimmen voor een mooi uitzicht, echter dit kon alleen via de beeldentuin van het 'Kröller Müller" museum waar nog eens extra € 9,50 voor betaald moest worden.
Omdat geen van ons allen interesse hadden in het museum, moderne kunst is niets voor ons, konden wij dus niet alleen de hoge trap bezoeken.

Dit is erg vreemd. Waarom wordt men verplicht om zo'n hoge entreeprijs te betalen voor alleen bezoek aan de trap en die niet geïnteresseerd is in het museum.
Beter zou het zijn om de een lager bedrag te rekenen voor het bezoek aan de trap exclusief museum.
Voor ons was dit een grote teleurstelling omdat oon van tevoren nergens is beschreven dat de trap alleen bereikbaar is via het museum.
Dit maakt het dan ook dat de waardering nu op gemiddeld komt in plaats van uitstekend.
Het Nationale Park maakte gelukkig veel goed.

28 mei 2018 beoordeeld

Mooi leefgebied voor de vogels en de dieren heerlijk kunnen wandelen en er is genoeg te beleven op de Hoge Veluwe.

28 mei 2018 beoordeeld

We hadden elders fietsen gehuurd en onze entreekaartjes gekocht. Dat scheelde 50 cent, maar we hoefden daardoor ook niet in de rij te staan bij de kassa. Heerlijk gefietst. Maar het eerste deel was drukker dan verwacht.

27 mei 2018 beoordeeld

Het is altijd heerlijk om te fietsen in het Nationale park De Hoge Veluwe, zeker als je er ook een bezoek aan het museusm aan koppelt. We waren er gedurende het vgelweekend en troffen Hans Dorresetin die er voorlas uit zijn nieuwe boek, omgeven door allerli standjes over vogels, natuur en voedsel.

Bekijk meer beoordelingen
27 mei 2018 beoordeeld

Ik was hier al jaren niet meer geweest en heb nu op de gehuurde e-bike heerlijk over de Hoge Veluwe gefietst: fijne bewegwijzering langs goed onderhouden paden over het mooie terrein (bos, zandverstuivingen), veel zorg voor en uitleg over de natuur, bloeiende rhododendrons bij het bijzondere Jachtslot Sint Hubertus. Nb. het restaurantbij het museum is gesloopt en er komt nu nieuwbouw. Zolang dus maar het restaurant in een soort van houten keet/ noodgebouw.

Reizigers die De Hoge Veluwe National Park bekeken, bekeken ook

In De Hoge Veluwe National Park geweest? Deel je ervaringen!