Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

Beoordeeld op 28 mei 2018

We hadden elders fietsen gehuurd en onze entreekaartjes gekocht. Dat scheelde 50 cent, maar we hoefden daardoor ook niet in de rij te staan bij de kassa. Heerlijk gefietst. Maar het eerste deel was drukker dan verwacht.

Beoordeeld op 27 mei 2018

Het is altijd heerlijk om te fietsen in het Nationale park De Hoge Veluwe, zeker als je er ook een bezoek aan het museusm aan koppelt. We waren er gedurende het vgelweekend en troffen Hans Dorresetin die er voorlas uit zijn nieuwe boek, omgeven door allerli standjes over vogels, natuur en voedsel.

Beoordeeld op 27 mei 2018

Ik was hier al jaren niet meer geweest en heb nu op de gehuurde e-bike heerlijk over de Hoge Veluwe gefietst: fijne bewegwijzering langs goed onderhouden paden over het mooie terrein (bos, zandverstuivingen), veel zorg voor en uitleg over de natuur, bloeiende rhododendrons bij het bijzondere Jachtslot Sint Hubertus. Nb. het restaurantbij het museum is gesloopt en er komt nu nieuwbouw. Zolang dus maar het restaurant in een soort van houten keet/ noodgebouw.

Beoordeeld op 26 mei 2018

Het park heeft verschillende ingangen maar overal kun je gebruik maken van de witte fietsen. Wij hebben eerst een flinke wandeling gemaakt en daarna op de fiets het park doorkruist. Het Museum hadden we al eerder eens bezocht maar is de moeite waard.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 22 mei 2018

Dit park voldeed niet aan mijn verwachtingen. Gigantische rij voor de ingang, alle witte fietsen op (dit is niet erg, want het is een geweldige service dat het uberhaupt mogelijk is, maar gezien het om honderden fietsen gaat geeft het aan hoeveel bezoekers er waren). Ik woon in een stad en daar zijn de fietspaden minder druk dan hier in de Veluwe. Veel mensen met schijnbare haast, niet naast elkaar kunnen fietsen, continu fietsers ontwijken, het lijkt wel een fietssnelweg. Ik vond er teveel nadruk op het fietsen en te weinig genieten van de natuur. Ook jammer dat er auto's in het park mogen komen, waarom? Weinig mogelijkheden om van de hoofdfietspaden af te komen. Af en toe van de fiets gestapt om aan de mensenmassa te ontkomen en wat de natuur in gelopen. Dat was veel leuker, toen ook wild gezien. Mocht ik hier ooit nog terugkomen zou ik dus eerder een lange wandeltocht doen dan fietsen.
We hebben daarna nog in de buurt gewandeld en dat was veel leuker. Rustiger en minstens zo mooi.