“Mooie zaak”
Beoordeling van Broodhuis Pien

Broodhuis Pien
Geclassificeerd als nr. 10 van 15 Restaurants in Hoenderloo
30 september 2020 beoordeeld

Tegenover de ingang van NP Hoge Veluwe ligt deze zaak. Mooie stek voor een pauze tijdens wandeling of fietstocht. Lekker gebak en goeie koffie (meerdere keuzes). Aardige bediening.

11 september 2020 beoordeeld

Mooi bakkerswinkel met een ruim assortiment. Deze winkel wordt druk bezocht door wielrenners, die deze zaak als rustpunt gebruiken. Koffie met koek smaken prime en zijn redelijk geprijsd.

6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 7 personen hebben wij hier genoten van een high tea. De hapjes werden geserveerd op mooie houten planken, ipv de etagiares die we normaal gewend zijn bij een high tea. Gaf een hele gezellige uitstraling. De hapjes waren stuk voor stuk heerlijk en de verse thee was ook een pluspunt!

5 september 2020 beoordeeld

Denk je bij een luxe bakker heerlijke broodjes te kunnen kopen. Aanvankelijk zagen ze er goed uit. Maar helaas waren ze niet vers, drie soorten gekocht s'morgens tussen 9 en 10, ze waren oud en één soort zelf opgevallen. De prijs was zou goed zijn voor net vers afgebakken brood.
Het Hoenderloos donker wat ik ook kocht was overigens wel vers.

26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plek om te ontbijten / lunchen etc. Goede koffie en leuke theekaart. Vriendelijke bediening. Direct voor de toegangspoort van NP Hoge Veluwe. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Broodhuis Pien bekeken, bekeken ook

In Broodhuis Pien geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.