Vandaag geopend: 09:30 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
goed

Zelfs nog een extra regencape meegekregen voor onderweg Jammer dat er onderweg geen horeca ... meer lezen

Beoordeeld op 10 mei 2021
Elleke T
leuke ervaring

goed geregeld, leuke route over de Veluwe ook bij pech was het snel geregeld. Dus zeker de moeite ... meer lezen

Beoordeeld op 5 juni 2021

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Reserveringen gaan verkeerd
Prijzen zijn met 10% gestegen
Elke keuze kost geld

En zelfs de betaling wordt extra belast ??
Nee dit bedrijf is het niet

Datum van activiteit: augustus 2021
Beoordeeld op 13 augustus 2021 via mobiele applicatie

Denk goed na voor dat je hier iets huurd. Je dag kan behoorlijk verpest worden door het achterstallig onderhoud. Alles is aan een goede opknapbeurt toe. Of zelfs aan vervanging.

Datum van activiteit: augustus 2021
Beoordeeld op 5 juni 2021

goed geregeld, leuke route over de Veluwe
ook bij pech was het snel geregeld.
Dus zeker de moeite waard voor nog eens een ritje met de E chopper

Datum van activiteit: juni 2021
Beoordeeld op 14 mei 2021 via mobiele applicatie

Met de echopper de tour van 3 uur geboekt, een hele mooie route over de Veluwe.
Een groot minpunt vond ik echter dat we dus een tour boeken van 3 uur, die je eigenlijk binnen 2 uur rijd. Van te voren gevraagd of er speling was voor stops of pauze op een terras, dit was maar een kwartiertje werd er gezegd. Na dus de hele tocht, inclusief een kwartiertje pauze tussendoor gedaan te hebben, waren wij met 2 uur terug. Toen ik dit aankaarten was het enige wat ze zeiden " dan hebben jullie het snel gedaan". Van te voren duidelijk gevraagd of er speling was, dit was volgens hen zeer minimaal, en achteraf hadden we dus veel vaker kunnen stoppen en onze tijd en tour dus beter kunnen benutten, erg zonde! Met een eerdere tour in Harderwijk was de tour van 3 uur namelijk wel ècht 3 uur inclusief een kwartiertje rust.
Qua route zeker een aanrader, maar 3 uur heb je dus zeker niet nodig! Als je het wel doet, je hebt dus sowieso 45 minuten extra speling.
Personeel weet duidelijk niet hoe de route eruit ziet en is niet erg bekwaam in het voorzien van juiste informatie

Datum van activiteit: mei 2021
Beoordeeld op 10 mei 2021

Zelfs nog een extra regencape meegekregen voor onderweg
Jammer dat er onderweg geen horeca gelegenheid is

Datum van activiteit: mei 2021