“Matig”
Beoordeling van Het Deelerhof

Het Deelerhof
Geclassificeerd als nr. 4 van 17 Restaurants in Hoenderloo
Keukens: Belgisch, Nederlands
Beschrijving: Heerlijk eten in het hart van Hoenderloo, met verse en meestal lokale gerechten en producten. We hebben ook een mooi zonnig terras met mooi meubilair voorzien voldoende parasols. In de zomer zijn we 7 dagen per week geopend. We serveren lunch en drankjes van 12.30 tot 16.30 uur en na 17.00 uur zijn we uitsluitend geopend voor het diner.
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het was niet best. Met familie hier gegeten.
De bediening was niet al te vriendelijk. Het eten was maar zo zo. En de prijs is een drama t.o.v de kwaliteit. Veel te duur voor wat er wordt geleverd.Biefstuk medium was rauw. Mixed grill 3 kleine stukjes vlees voor meer dan 20 euro. Dus hier gaan wij niet meer heen.

Datum van bezoek: september 2019

7 september 2019 beoordeeld

Goede verzorgde maaltijd en lekker gegeten. Vriendelijke bediening, voelt je op je gemak. Van alles voldoende.

Datum van bezoek: juni 2019
12 augustus 2019 beoordeeld

We gaan wel vaker uiteten maar hier is het heerlijk ! Erg verrassend :) Bediening ook prima in orde en erg gezellige inrichting.

Datum van bezoek: september 2018
8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ligt op een mooie locatie aan de doorgaande weg in Hoenderloo. Er is een groot buitenterras waar het op een zonnige dag prima vertoeven is. De ontvangst is gastvrij en vriendelijk. Een gevarieerde menukaart biedt voldoende keuze. De prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Datum van bezoek: juli 2019
5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Deelerhof behoort tot die zeldzame restaurants die al tientallen jaren met succes dezelfde kaart aanbieden en onveranderlijk uitzonderlijk goede kwaliteit serveren. Vanavond had ik een erg lekkere uiensoep, gevolgd door een eenvoudige, maar smakelijke salade met verse forel en stokbrood met een toef roomboter. Deelerhof heeft dagelijks vers knapperig stokbrood klaarliggen. Dat is een van die dingen waarop je in dit restaurant kunt rekenen. De bediening is vlot en hartelijk. De aankleding van het restaurant eenvoudig, maar kraakhelder. We komen hier ieder jaar terug.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Het Deelerhof bekeken, bekeken ook

In Het Deelerhof geweest? Deel je ervaringen!