“Heerlijke sushi”
Beoordeling van Hotel Restaurant Konbanwa

Hotel Restaurant Konbanwa
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Heilig Landstichting
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom hier vaker als ik. Voor zaken in de buurt van Nijmegen ben.
De sushi is heerlijk en de andere warme gerechten ook.

Nette bediening . Verder niets mis mee.

Aanrader! Krijg er spontaan weer zin in

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sushi altijd lekker en afwisselend aanbod. Voor de mensen die niet zo van sushi houden, is een ruim aanbod warme gerechten die ook goed smaken. Echt een aanrader.

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima sushi. We halen geregeld af. Als er komt eten vaak erg druk, maar vrij vlotte bediening. Niet altijd even vriendelijk, met name tegen elkaar niet.

10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

All you can eat sushi restaurant. Sushi is prima, gewoon goed. Warme gerechtjes zijn ook lekker. Geen hoogdravende toestanden. Toetjesbuffet vind ik matig. De keuze om mensen hun eigen creme brulee te laten branden is ietwat gewaagd. De hete brander ligt voor het grijpen voor kinderhandjes.

28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik gaan altijd hier eten als we sushi willen eten! Altijd heerlijk eten en wij vinden het bestellen via een tablet super goed werken. Zowel de sushi als de andere gerechtjes zijn lekker!

Reizigers die Hotel Restaurant Konbanwa bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

Malden, Gelderland

In Hotel Restaurant Konbanwa geweest? Deel je ervaringen!