Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Aanrader voor ww2 geïnteresseerden

Super informatieve dag. Op verzoek had Bert een aangepast programma voorbereid. Dit omdat we zelf ... meer lezen

Beoordeeld op 1 mei 2023
roy_kamps
Milsbeek, Nederland
via mobiele applicatie
Veel zien, leren en beleven met de Liberation Tour!

Enorm genoten van een plezierige, respectvolle tour over en dwars door operatie Market Garden. Top!!

Beoordeeld op 9 april 2022
R2583NLandreb
Lees alle 35 beoordelingen

Beoordeeld op 20 augustus 2020

Met mijn zoon van 12 en hond op tour geweest! Wat een geweldige ervaring! De enorme kennis, passie, enthousiasme in combinatie met het rijden in de Dodge, de geluidsfragmenten, de bewegende beelden en de foto's maakte dat wij 2,5 uur vol interesse hebben genoten en geleerd. Toen mijn zoon ook nog na een t'shirt, speldje, pen, pet, oorkonde een prachtig boek kreeg en als kers op de taart een stukje parachute uit die tijd was het feest meer dan compleet! Het boek wordt continu open geslagen door mijn zoon! Bert, bedankt voor deze fantastische ervaring!

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 26 oktober 2018

Super leuke ervaring om in een oude Beep de interessante verhalen van de WW2 oorlog aan te horen rond Groesbeek en omstreken.
Vol passie en met kennis verteld

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 26 juli 2017

We kennen de prachtige omgeving van groesbeek goed, maar het verhaal achter alle monumenten nog niet. Deze is ons tijdens de tour met veel passie verteld. Een duidelijk en indrukwekkend verhaal over de oorlog en wat er in deze tijd heeft afgespeeld in ons dorp.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 19 mei 2017

Met vier vrienden een geweldige ervaring rijker geworden op 18 mei 2017.
Op een mooie avond in mei deelgenomen aan de Liberation Tour in het prachtige natuurlandschap bij Groesbeek. De tour was avontuurlijk met de Dodge truck waar we in plaats konden nemen en deze bracht ons naar verschillende plekken die het strijdtoneel waren van Market Garden ten tijde van de oorlog. We bezochten plekken waar de zweefvliegtuigen waren geland, de generaals hun strategische posities hadden, de monumenten, begraafplaats van de gesneuvelden. De tour werd ondersteund met live beelden, kaarten en eem zeer inspirerende gids die ons volledig meenam in het verhaal van destijds. Deze tour is echt een aanrader!

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 24 oktober 2016

Afgelopen zaterdag hebben wij (3 volwassenen, 5 kinderen 8-15jr) mogen genieten van een prachtige tour rond Groesbeek in een originele Dodge uit 1944.
Bert Eikelenboom heeft ons op bevlogen wijze verteld over de gebeurtenissen die in '44/'45 in deze regio hebben plaatsgevonden. Ondersteund door prachtige kaarten, foto's, film- en geluidsfragmenten heeft hij ons meegenomen langs de plaatsen die een belangrijke rol hebben gespeeld in de indrukwekkende geschiedenis van de operaties Market Garden en Veritable.
Ook de kinderen waren erg enthousiast over de rit in de jeep én de toegankelijke manier waarop Bert zijn verhaal aan hen vertelde. Met als klap op de vuurpijl een echte VR-bril met app cadeau, waardoor ze de verhalen in 3D steeds opnieuw kunnen beleven.

Datum van activiteit: oktober 2016