29 mei 2018 beoordeeld

Wij waren een van de eerste proefslapers van Heuvelrijk. Warm welkom in prachtige accommodatie in een groene omgeving. De kamers waren ruim, lux en sfeervol.
Een heerlijke ruimte beneden met mooie luxe stoelen en tafels en sfeervol ingericht waar je drankje kunt doen en waar in de ochtend een uitgebreid ontbijt wordt geserveerd.Voor herhaling vatbaar. Uitermate geschikt voor groepen. Zeer aan te bevelen

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Rosanne B, General Manager van Heuvelrijk Berg en Dal, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Beste meneer / mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen op Tripadvisor. Ik ben erg blij om te lezen dat u heeft genoten van onze accommodatie.

Wij willen u nogmaals danken voor uw feedback en zien u heel graag weer bij Heuvelrijk Berg en Dal.

28 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk thuiskomen in Heuvelrijk Berg en Dal! De ontvangst was erg hartelijk in de mooie nieuwe receptie. We hadden een mooie kamer op de bovenste verdieping, die erg ruim was en met alle gemakken voorzien. En het uitzicht vanaf het balkon was prachtig! Een goed bed en ruime badkamer. Het ontbijt de volgende morgen was erg uitgebreid en goed. Heerlijk genoten van het verblijf.

Beste meneer/ mevrouw,

Wat goed te lezen dat u zo genoten hebt van uw verblijf!
Wij doen ons uiterste best om het onze gasten naar de zin te maken, fijn dat we daar bij u in geslaagd zijn!

Nogmaals hartelijk dank voor uw komst en review en graag tot ziens!

27 mei 2018 beoordeeld

We waren een van de gelukkigen die mochten proefslapen in Heuvelrijk Berg en Dal.
Een prachtige locatie,alles tot in de puntjes verzorgd.Gelegen in hele mooie omgeving in het gezellige Groesbeek
We voelden ons erg welkom en thuis in deze mooie accommodatie.
Complimenten aan de lieve gastvrouw Rosanne en gastheer Tom.

Kamertip: Wij hebben overnacht in een kamer volledig geschikt voor rolstoelgebruikers. Met eigen keuken, en van alle gemakken voorzien

Beste meneer en mevrouw Verweijen,

Hartelijk dank voor jullie komst en mooie woorden.
Erg fijn te lezen dat u genoten hebt van onze accommodatie en de (inderdaad) prachtige omgeving van Groesbeek!

Hartelijk dank voor de complimenten! Erg leuk om te lezen.

Wij hopen u wederom te mogen begroeten als onze gast in de toekomst.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn complimenten voor mevrouw Belgers. Mijn dochter vond het erg leuk dat ze door haar zo prettig ontvangen werd.

De kamer en de gezamenlijke ruimte zijn met zorg ingericht. Mooie rustige kleuren. De bedden zijn heerlijk. Het zitje bij de tv is fijn om nog even te zitten en wat te lezen of tv te kijken. De regendouche is heerlijk. In de kamer is een keukentje met een koelkast. De kamers aan de achterzijde hebben een balkon. Met een prachtig uitzicht!

Het ontbijt was voor ieder wat wils. Keuze genoeg. Het potje met kersen was heel erg lekker!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Beste Natascha,

Wat ontzettend leuk om te lezen! Hartelijk dank voor de complimenten en uiteraard heel graag gedaan.
Ik hoop u beide nogmaals te mogen begroeten als onze gast.

Nogmaals dank voor de mooie woorden!

25 mei 2018 beoordeeld

Geweldig nieuw verblijf in een prachtige omgeving. Zeer hartelijk ontvangst, mooie ruime kamer met alle gemakken voorzien. Het kleine keukentje in de kamer is echt een pre. Gezamenlijke woonkamer waar je even lekker kan zitten, krantje lezen, drankje doen, socializen met andere bezoekers of gewoon even tv kijken. Het ontbijt is zeer uitgebreid en voor ieder wat wils en goede koffie.
Absolute aanrader voor iedereen die er even uit wil en toch een huiselijke sfeer wil.
De eigenaren zijn ook fantastisch! We hebben genoten met het heerlijke weer.

Kamertip: De kamers aan de achterkant hebben een fantastisch uitzicht met een balkon
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Jochem J, General Manager van Heuvelrijk Berg en Dal, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Beste Nicole,

.. wat een mooie woorden! Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen op Tripadvisor! Wij zijn erg blij te lezen dat u zo genoten hebt van onze faciliteiten.

Tom en Rosanne Belgers

p.s. Wat u zegt bent u zelf: wij vinden onze gasten fantastisch!