deburgh2018
Rotterdam, Nederland

Goede prijs-kwaliteit

Beoordeling van Resort de Zeven Heuvelen
4,0 van 5 bollen27 jun 2023 beoordeeld
Leuk 2-kamer appartement in net resort met complete eetkeuken.
Oplossingen zijn hier en daar wat houtje-touwtje, de schoonmaak laat steekjes vallen, de bedden zijn klein, de apparatuur soms ouwsig en er is geen airco.
Personeel erg vriendelijk, adekwaat en servicegericht.
Prijs-kwaliteit voor het totaal vond ik goed.
Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Hotels.com
1.2 km van Resort de Zeven Heuvelen
0.5 km van Resort de Zeven Heuvelen
    3.5 km van Resort de Zeven Heuvelen
    • eDreams
    0.0 km van Resort de Zeven Heuvelen
    Gratis parkeren
    Omslag van folder van 't Zwaantje. Een héle gezellige accommodatie. Goede bediening. Van wat ik gehoord heb moeten de kamers comfortabel zijn, met ligbad enz.
    Geen aanbetaling vereist
    • Hotels.com
    7.2 km van Resort de Zeven Heuvelen
    Meer hotels in Groesbeek bekijken
    Beoordeeld op 20 mei 2023

op zich is de kamer prima. Met keukentje, ruime koelkast en prima bed. We hadden balkonnetje (uitzicht op binnenplaats) Grote nadeel is de enorme geluidsoverlast. De buurman naast ons voerde langdurig telefoongesprek en het leek of het op onze kamer was. 's nachts braakgeluiden vanuit aangrenzende kamer. Kortom vanwege geluidsoverlast niet voor herhaling vatbaar. ligging prima, op korte loopafstand van dorp. met voldoende parkeergelegenheid.

Datum van verblijf: mei 2023
    Beoordeeld op 18 februari 2023 via mobiele applicatie

Super fijne wellness ruimte en sportcentrum.
    Leuke studio met alle voorzieningen beschikbaar.
    Bediening heel leuk, behulpzaam en vriendelijk.
    Ligging hotel is perfect met allerlei bezienswaardigheden en Duitsland dichtbij.

Datum van verblijf: februari 2023
    Beoordeeld op 12 februari 2023

Een ideale plek om met een groot gezin 4 kinderen met aanhang en 7 kleinkinderen te logeren. Er is een grote gemeenschappelijk ruimte en iedereen heeft ook zijn eigen appartement met badkamer en keuken. het zwembad is binnendoor vanuit het appartement te bereiken. Bovendien zijn de medewerkers erg gastvrij en behulpzaam.
    Wij hebben daar een geweldig weekend gehad in een prachtige bosrijke omgeving.

Datum van verblijf: oktober 2022
    B Overgoor, Marketing van Resort de Zeven Heuvelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2023

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review. Wat ontzettend fijn om te horen dat u uw verblijf in ons hotel als positief heeft ervaren. We hopen jullie dan ook graag nog eens terug te zien.

Hotel De Zeven Heuvelen

Beoordeeld op 28 juli 2022

Nette lobby, redelijk schoon hotel. Receptie sluit om 17.00 uur, evenals de voordeur, na die tijd binnen door een zijdeur, Parkeergelegenheid te over. Kamer aardig groor, piepklein balkonnetje. Ontbijt wordt per tafel geserveerd. Verhouding prijs/kwaliteit zeer aanvaardbaar.

Datum van verblijf: juli 2022
    Beoordeeld op 22 juli 2022 via mobiele applicatie

Ruim opgezet en vriendelijk personeel, maar de kamers waren erg gedateerd en niet voorzien van airco, wat wel wenselijk is met hoge temperaturen.
    Het keukenblokje wat voorzien was van een wasbak met kraan, kon geen koud water leveren.. alleen lauw of warm water. Erg typerend, want in de badkamer kon dit wel.

Datum van verblijf: juli 2022