Beoordeeld op 27 juli 2020 via mobiele applicatie

Zoals de fotos op internet en de naam van het hotel doet vermoeden “Hotel-landgoed Huis” denk je te overnachten in het Landgoed Huis echter blijkt dit niet wat we gereserveerd hebben. Naast het Landgoed Huis staat Het hotel waar we slapen... in erbarmelijk slechte staat van onderhoud... “nog net niet vervallen...” (lichtelijk overdreven) de vellen verf hangen erbij...veel slijtage plekken ... op de kamer geen föhn geen waterkoker geen zeepjes (beetje vervelend als je hiervan uit gaat...) niet echt een hete douche...spijt van het boeken... ja... (3 overnachtingen afzien...)

Het personeel is overigens zeer vriendelijk! (Best knap )

We maken er maar wat moois van (het verblijf dus)

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 18 juni 2020 via mobiele applicatie

Mooi gelegen en de ruime twee persoonskamer was prima. Verder weinig uitstraling. De eerste avond bij het restaurant gaan eten en terug in de kamer alleen maar overgegeven, voedselvergiftiging. Dit aangegeven bij meerdere personeelsleden, maar het enige wat ze zeiden was ‘oh wat jammer’ en vervolgens niks mee gedaan. Voor ons eens en nooit weer.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 5 juni 2020

We hadden een kleine tweepersoons kamer, uitzicht op de mooie tuin,
Is zeer knus en heeft en mooie kleine douche”
Bed is prima. voor 1 nacht te doen ga je meer neem dan grote kamer luxe!
Personeel is echt top, en zeer lekkere lunch “
Mooie omgeving
Ontbijt is nu anders dan normaal
Het zit vlak bij het bos

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 17 mei 2020 via mobiele applicatie

Rustige omgeving, via de kanaalweg links naar Dieren en rechts naar Apeldoorn
Zoals in de omschrijving stond hadden we een kleine kamer. Goed ontbijt, avondeten had wat meer kunnen zijn.
Wifi en Parkeerplaatsen ruim voldoende

Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 2 maart 2020

neem niet de goedkoopste kamer( wij hadden postcodebon ) er zat schimmel op houtwerk naast raam, we kregen een upgrade maar daar lag een los laken over matras, bed was ook zacht , te weinig personeel; die moesten de bar, receptie/telefoon en restaurant bedienen

Datum van verblijf: februari 2020