“Lekker gegeten”
Beoordeling van Stadscafé Oscar

Stadscafé Oscar
Geclassificeerd als nr. 34 van 103 Restaurants in Ede
Beschrijving: Gezelligheid, service en kwaliteit, dat streven wij als team van Stadscafé Oscar na. Wij serveren u heerlijke gerechten en bezorgen u een fijne tijd in het Stadscafé aan het Oude Kerkplein in hartje Ede. Bij ons bent u van harte welkom voor een krachtige kop koffie, een lekkere lunch, een buitengewone borrel of een daverend diner!
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na onze verhuizing naar Ede deze week vanavond lekker gegeten nij Oscar. We hadden niet gereserveerd maar ondanks drukte werd er eedn plekje gezocht.
De kaneljauw en zeebaars waren heerlijk!

3 maart 2018 beoordeeld

Hier altijd goed gegeten, de paleo variant toch wel een stuk minder, gewoon een mooie zaak met goed personeel, regelmatig een andere kaart, gezellige ambiance.

29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast de snack en de borrel kun je hier ook heel goed dineren. Buiten in de zomer een tweetal terrassen en binnen een sfeervol ingericht grand café. Goede kaart en een heerlijk biertje of wijntje. De plek om na het shoppen neer te ploffen.

3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de zaterdagmiddag was het echt wel druk ... we moesten naar boven (vrij letterlijk: “Met z’n tweeen? Dan moet je naar boven!”). Daar zochten we een tafeltje en kregen de boodschap “kan je niet daar gaan zitten?”. Toen daar net een ander koppel ging zitten kregen we ‘toestemming’. Dus qua bediening - ook als het druk is - zijn de mensen die binnenkomen de GASTEN, waar je uiteindelijk je salaris van verdiend. Het mag echt vriendelijker.

Het eten was erg goed. Lekkere erwtensoep en daarna een salade gegeten. Goede kwaliteit, vers en met zorg klaargemaakt.
Ook de opmaak was zelfs prima en dat wel in de drukte.

Kortom: lekker gegeten. Daarom zouden we teruggaan, maar vanwege de bediening ...
Er zijn nog zeker 5 andere goede zaken voor een lunch. (En daarom hoef je wat mij betreft niet aardig te doen tegen de gast; alleen omdat je gasten waardeert!

15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Keurige zaak met traditionele luxe uitstraling. Prima meubilair. Bediening vriendelijk, maar erg op de 'automatische piloot'.
Fout van de keuken wordt hersteld, wel wordt hierna het gerecht koud geserveerd.
Kwaliteit gerecht redelijk.

Reizigers die Stadscafé Oscar bekeken, bekeken ook

In Stadscafé Oscar geweest? Deel je ervaringen!