“Heerlijke sate”
Beoordeling van Grand Cafe de Verleiding

Grand Cafe de Verleiding
Geclassificeerd als nr. 18 van 116 Restaurants in Ede
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke kippendijensate gegeten. Er worden frietjes en rauwkost bij geserveerd. Een gezellig restaurant, zowel binnen als buiten kun je lekker zitten. De bediening is super vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2019

7 augustus 2019 beoordeeld

We gingen voor de maaltijdsalades vanwege de exotische omschrijvingen op de menukaart.
De keuken heeft die bijzondere uitdaging goed verwerkt met een goede smaakbalans tussen de verschillende ingrediënten !

Datum van bezoek: augustus 2019
4 augustus 2019 beoordeeld

Wederom 2/8 heerlijk gelunched 2x vegetarisch en 1x garnalen. Wat ons verraste was dat voor het vervangen van het vlees bij de vegetarische maaltijden door stelton kaas en soort? kaas voor de andere vegetarische maaltijd, er 1 euro per couvert extra betaald moest worden. Beetje erg kruideniersachtig en verbazingwekkend!!

Datum van bezoek: augustus 2019
27 april 2019 beoordeeld

Vandaag, op Koningsdag, wederom lekker geluncht bij de Verleiding. Ondanks de drukte toch vlot en vriendelijk bediend. Heerlijke specials en de leuke sfeer zorgden voor een aangenaam verblijf. De Verleiding blijft een van mijn favorieten in Ede.

Datum van bezoek: april 2019
13 februari 2019 beoordeeld

Even een rust moment tijdens een hele dag klussen. Vriendelijke bediening, en toen een heerlijk broodje. Verse muntthee erbij maakte het af.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Grand Cafe de Verleiding bekeken, bekeken ook

In Grand Cafe de Verleiding geweest? Deel je ervaringen!