“Heerlijk eten en goede service”
Beoordeling van TapAsia

TapAsia
Geclassificeerd als nr. 23 van 116 Restaurants in Ede
Keukens: Aziatisch
Beschrijving: Sushi, Chinees, Japans, Thais en Koreaanse keuken. Dineer in ons gezellig restaurant met een prachtig uitzicht over Ede.
4 weken geleden beoordeeld

Het wad ons eerste keer, maar zeker niet de laatste. Van buiten zag het minder fraai uit, maar gelukkig zijn we gewoon binnen gestapt. Goed eten en vriendelijke personeel. Het was gewoon Uitstekend! We hebben een leuke avond gehad, super

Datum van bezoek: september 2019

7 september 2019 beoordeeld

lekker eten snelle bediening en bestellen via de tablet. gewoon goed en lekker met duidelijke aanduiding of hoe heet het gerecht is. ruime keus in eten en drinken

Datum van bezoek: augustus 2019
19 juli 2019 beoordeeld

Een zeer leuk restaurant, we vonden het erg lekker! Veel keuze, snelle en gastvrije bediening. De dessert inclusief was fantastisch. Bestellen via tablet werkt erg makkelijk en snel! Erg leuke bediening.

Datum van bezoek: juli 2019
23 juni 2019 beoordeeld

heerlijk gegeten, lekker snel het bestelde eten voor je ondanks dat het druk was.
en het smaakte.... geweldig, was echt enorm goed!
zelf ben ik geen fan van d.m.v. een ipad maar 't werkt erg goed!
raad dit een ieder aan.
je krijgt enorm veel en 't is daarom redelijk duur (in vergelijking met andere all-you-can-eat niet)

Datum van bezoek: mei 2019
19 juni 2019 beoordeeld

Dit was mijn eerste keer dat ik ging sushi eten, maar ik heb heerlijk gegeten.
genoeg keus, vriendelijk personeel, mooie prijs kwa eten.
als je in de beurt bent raad ik dit sushi restaurant je aan! :)

Datum van bezoek: juni 2019

In TapAsia geweest? Deel je ervaringen!