“Jammer vd wijn”

Geclassificeerd als nr. 4 van 104 Restaurants in Ede
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, op fraai terras. Eerst verblijd met mooie (en lekkere) amuses. Daarna voortreffelijke gerechten. And vegetarische alternatieven is ook veel aandacht besteed. Het wijnarrangement valt tegen. Keuze voor vele buitenlanden (O.a. Spanje en nieuw-zeeland) komt de kwaliteit niet ten goede. Volgende keer kiezen we zelf een paar flessen. Want een volgende keer ligt wel voor de hand.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was alweer een tijd geleden dat we hier geweest zijn maar wat een feest. Leuk ontvangen op het mooie terras. Prachtig uitzicht naar het bos. De amuses waren al heel mooi en lekker maar de gerechten overtroffen de amuses toch. De coquilles met ganzelever, de vitello tonnato en de heilbot waren zalig van smaak. Het kost iets meer maar is het zeker waard.

10 mei 2018 beoordeeld

7 gangen diner met een Groupon voucher voor 2. Echt fantastische verwennerij op alle fronten. Het was ook nog heerlijk weer dus konden we buiten op het terras zitten.

Het eten was een aaneenschakeling van verrukkelijke verrassingen, geserveerd op een wijze die een sterrenrestaurant waardig is maar toch niet vervelend formeel.

Kortom, een culinaire belevenis, we komen hier zeker terug.

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst van mijn leven gegeten in een restaurant met een Michelin ster. We konden de hele avond buiten zitten en genieten van ons 6 gangen menu. Met mooie bijpassende wijnen. Wat zal ik zeggen: lekker eten, lekkere wijn op een mooie warme voorjaarsavond. Wat wil je nog meer? Op fietsafstand van huis!

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Paaslunch

Start met kir Royale, en zoals het hoort aan tafel inschenken.

Drie prachtige amuses.

Daarna 5 gangen menu. Begeleiding vaan een Zuid Afrikaanse Chardonnay.

Wederom top.

Ik heb enkele gerechten hieronder staan.

Gerecht met tomaat, kleine gebakken mais, popcorn en maissaus, kleine spriet

Knolselderij plakje, knolselderijmousse en knolselderij poffertje, peper

Paddestoelen, aardappelcreme

Een 10

Reizigers die Het Koetshuis bekeken, bekeken ook

Wageningen, Gelderland
Rhenen, Utrecht Province

In Het Koetshuis geweest? Deel je ervaringen!