“Top locatie maar ga er niet eten”
Beoordeling van De Volkslust

De Volkslust
Geclassificeerd als nr. 60 van 111 Restaurants in Ede
4 weken geleden beoordeeld

De keuken bij Volkslust is ronduit slecht. Wijn wordt warm gereserveerd, gamba’s zijn piep kleine garnaaltjes in aangebrande knoflookolie. In eerste instantie wilden we een vega burger maar serveerster raadde ons die af (ook nog nooit meegemaakt) dus we gingen voor de vega wrap die ook niet smaakte door verkeerde groente combi uit blik (sperziebonen met bruine bonen) en een veel te dikke laag groene knoflook smurrie. De dames van de bediening deden echt hun best en hebben nadat we zeiden dat t niet lekker was korting gegeven maar het blijft zo zonde dat zo’n mooie tent niet wat meer investeert in goede producten en service.

Datum van bezoek: augustus 2021

15 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen de mogelijk er weer was hebben een terrasje gepakt,alleen waar was de vraag,ik zag het niet zitten om zomaar naar een terras te gaan en er achter komen dat het vol zit.
Dus reserveren,zo ontdekken wij volkslust in Ede,
Echt heerlijk geluncht en de bediening was subliem zelden in Nederland iemand mee gemaakt die zo enthousiast was ,leek wel Spanje en dan Klamotte op playa del ingles echt geweldig

Datum van bezoek: mei 2021
24 juni 2019 beoordeeld

Buiten heb je een aantal zitplaatsen om de hoek heen. Kunnen genieten van het zonnetje
Broodje met warme beenham genomen, vriendin broodje van de keuken.
Zag er allebei smakelijk uit.
Vriendelijke bediening, kregen alle tijd om te bestellen, terwijl de zaak best vol zat

Datum van bezoek: juni 2019
15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb eigenlijk geen hoge verwachtingen in het centrum van Ede betreft lunch.
Maar deze tent kende we nog niet en het was niet zo druk en hadden trek dus .....
De kaart is niet te uitgebreid maar wel lekker duidelijk.
Wat een vriendelijk personeel hier en erg attent!
Alles heeft een uitstraling van schoon, tot in het toilet.
Lekker carpaccio salade met wat stukjes brood en knoflook boter, glaasje jus Orange vers.
We stonden versteld hoe lekker het was en ruim voldoende.
Ja aanrader voor een ieder aales lijk lekker vers, hier komen we terug, top!

Datum van bezoek: juni 2019
24 mei 2019 beoordeeld

Super vriendelijke bediening (bleek ook de eigenaar). We wilden graag een ‘slappe’ latte en kregen daarom de espresso er apart bij zodat we het zelf konden mixen. Helemaal top voor ons. Verder niets gegeten, maar het ziet er allemaal heerlijk uit.

Datum van bezoek: mei 2019

In De Volkslust geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.