TripAdvisor

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 44 van 116 Restaurants in Ede
14 september 2019 beoordeeld

Dit nieuw geopend zaak in Ede is echt fantastisch, na aanbeveling door vrienden zijn we hier terecht gekomen. Fantastisch en mooi eten, en niet duur. Het nieuwe menukaart ziet er goed uit. We hebben heerlijk gegeten, ga zo door team Ganbei!

Datum van bezoek: september 2019

23 juni 2019 beoordeeld

Gisteravond met z'n tweëen hier gegeten (4 gangen verrassing menu, aanrader!). Eten is een mooie combinatie van Japans, Chinees en andere aziatische keukens! De gerechten worden fantastisch opgediend en zijn zeer smakelijk.
Wij dronken hierbij passende wijnen en die waren ronduit geweldig!

Als aperitief een Viognier en een Cava, beiden heerlijk.

Als dessert namen we een espresso en op verzoek (de eigenaar is deze speciaal gaan halen) een baijiu (stevig gedestilleerd drankje)

Bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. De zaak is erg mooi ingericht, smaakvol met een Aziatisch tintje maar ook zeer modern.

Een aanrader in Ede en wij komen graag snel weer eens terug!

Datum van bezoek: juni 2019
12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ganbei is een echte aanwinst voor Ede, Heerlijk Aziatisch eten, op hoog niveau. Geweldige atmosfeer, rustige achtergrond muziek, heel relaxed eten. De gerechten zijn heerlijk en goed bereid, een feestje voor je oog en mond.

Datum van bezoek: mei 2019
12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben gekozen voor het 5 gangen verrassing menu ,het was inderdaad een verrassing van kwaliteit smaak sfeer en bediening, echt top en een aanwinst in ede.

Datum van bezoek: mei 2019

In Ganbei geweest? Deel je ervaringen!