“Leuke aankleding, slecht eten”
Beoordeling van Tante’s Tapas

Tante’s Tapas
Geclassificeerd als nr. 68 van 103 Restaurants in Ede
31 mei 2018 beoordeeld

Het restaurant heeft een leuke aankleding en ziet er gezellig uit. Ook het personeel is vriendelijk en de gerechten komen snel aan. Helaas viel het eten erg tegen. Kreeg de indruk dat veel eten kant en klaar was of van een of andere groothandel kwam. Calamaris was droog en enorm taai. De spare-ribs waren lekker gekruid, maar veel te vet. De andere vleesgerechten waren te droog zoals de biefstukpuntjes. Dit was nagenoeg kauwgum. Echt zonde, voor ons geen tweede keer.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met groep van 6 geweest. Sommige bestellingen duurden lang, anderen waren snel, dus gelijktijdig eten was er niet bij
Keuze toch wel beperkt

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed tapas restaurant.
Zit iets buiten het centrum maar wel vlakbij de bekendste ijssalon in Ede.
Snelle service en vriendelijke bediening.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben geweldig lekker gegeten bij Tante’s Tapas. Alle gerechten van de kaart zijn heerlijk. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan er zeker vaker eten.

Reizigers die Tante’s Tapas bekeken, bekeken ook

In Tante’s Tapas geweest? Deel je ervaringen!