Gratis annuleren tot 08-07-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.comUS$ 135
Priceline
TravelocityUS$ 139
Beoordeeld op 1 december 2021 via mobiele applicatie

Lekker geluncht bij dit van der valk. Personeel is zeer vriendelijk en het eten van goede kwaliteit. De 2 mini burgers waren zeer goed en dan ook zeker een aanrader als lunch gerecht. De club sandwich is lekker maar op lichtelijk aparte manier gesneden

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 9 september 2021

Luxe mooi hotel
Heerlijk 2 pers jacuzzi bad op de kamer.
Het drukke behang en tapijt mag van mij iets minder druk op de kamer
Al heel vaak hier geweest. Ook het ontbijt is heel erg top!
Heerlijk zwembad erbij, wat soms wel wat koud is

Kamertip: Langs de snelweg gelegen a12 hotel , mooi uitzicht en luxe
Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 24 augustus 2021

Mooi hotel, perfecte ligging tussen Arnhem & de Veluwe, gezellige lounge & bar. 1e whirlpool kamer was een drama en nodig toe aan renovatie& grondige schoonmaak(305). Kapotte muren, bed, lamp, gordijnen en 1 triljoen peuken op het balkon.. Kregen eerst de opmerking ja hotel is al 11 jaar oud. Wauw muurtje verven is half uur werk en dan is 't al veel netter! We kregen een nieuwe kamer die was wel zeer netjes en schoon. Whirlpool heerlijk, fijne bedden en een goed airco/verwarmingssysteem. Top zwembad & welness centrum(sauna's, stoombad&gym). Goed restaurant heerlijk 3 gangen van de kaart gegeten. Alle gerechten geweldig en voldoende variatie/keuze. Wel vreemd dat als je biefstuk ed besteld je dus achteraf blijkt te betalen voor een klein bakje mayo erg raar nog nooit ergens meegemaakt voor die bedragen. Ontbijt geweldig zeer uitgebreid zelfs zalm, garnalen, parmaham, veel zoet(muffins ed), ei, smoothies alles wat je je kan bedenken en wilt. Beetje jammer dat de ontbijtkokin nogal chagrijnig was en op d'r telefoon stond wilde geen omelet oid bakken voor osb wel een ander en doordat ze dus niet op't eten lette waren de wafels&wentelteefjes nog rauw. Desondanks heerlijk gegeten keuze te over echt een aanrader het erbij te nemen. Ondanks de paar kleine puntjes die makkelijk te verbeteren zijn voor een echt top verblijf denk ik wel dat we nog een x terug komen. Al zal ik wel aan raden de kamer te checken voor je gaat dineren oid zodat je niet savonds laat ineens in een afstandse kamer blijkt te zitten ;)

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 9 augustus 2021

Heel mooi en luxe hotel. Kamer met whirlpool genomen, een groot 2p bad. De kamer is ook groot, bed heerlijk (minpuntje: gleuf tussen de matrassen). Ontbijt is heerlijk! Veel keuze zoet, hartig, lekkere broodjes. Zwembad is klein maar fijn en de wellness is ook prima. Kortom, echt een luxe van der Valk.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 20 mei 2021

De ligging is zoals de meeste moderne Van der Valk hotels op een industrieterrein langs de snelweg, maar Hotel Duiven behoort zeker tot de beter van der Valk hotels.
Door de Coronamaatregelen konden wij helaas geen gebruik maken van de anders zo gezellige lounges en bar. Wij waren uiteraard volledig op onze kamer aangewezen. En dan is het prettig dat er een deur op kan naar een ruim balkon, dat je overigens wel deelt met de buren.
Het eten - tot de deur van de kamer gebracht - was prima.
Jammer natuurlijk dat als de lekkere tomatensoep en de burger gelijktijdig worden bovengebracht, de burger koud is als je je voorgerecht op hebt . . .Maar alle begrip voor in deze vreemde Coronatijd.
Prettig is overigens dat het ontbijt ook boven werd gebracht.
De kamer is verder ruim en schoon met een fijne badkamer (met bubble bad als upgrade).
Kortom, een prima hotel voor een of twee nachten, maar qua locatie niet direct voor een langere vakantie aan te raden.

Kamertip: Vraag een kamer met terras of balkon
Datum van verblijf: mei 2021