Beoordeeld op 25 juli 2020

Als trouwe v.d. Valk gasten zouden we dit hotel als het meest zuinige Valk hotel willen betitelen.
De kamer was netjes en schoon, maar minder groots opgezet als bij een v.d. Valk gebruikelijk is.
In het restaurant wordt een wijn niet als gebruikelijk geschonken tot aan de snavel van de toekan, maar vele malen minder. Het gratis drankje als Valk loyal is een warme drank ipv een keuze wat gebruikelijk is. Geen flesjes Spa in de koelkast. Voor ons als Valk loyal gasten geen hotel Duiven meer.

Beoordeeld op 19 juli 2020

prima hotel , ontbijt super , heerlijke kamer , misschien iets te droge lucht , lekker ruim , goeie badkamer met stortdouche en een bubbelbad .
het arrangement menu vonden wij wat minder vooral als je meer dagen blijf , maar gelukkig kun je altijd van de grote kaart kiezen , bedrag van arrangement word er dan afgetrokken . . personeel was zeer vriendelijk , zowel bij de balie , restaurant en de dames van de( kamer) schoonmaak .

kort om een heerlijk verblijf gehad ,

Kamertip: aan de snelweg kant hoor je het verkeer , dus beter aan de andere kant een kamer vragen
Beoordeeld op 8 juli 2020 via mobiele applicatie

Een goed hotel, zeker voor wanneer je een weekendje op pad wil gaan om te winkelen bij de vele woon -en tuinwinkels die er letterlijk om de hoek liggen, de steden Nijmegen en Arnhem of wanneer je wil genieten van de natuur in de Veluwe.
Een prima hotel, zoals gewend bij vd Valk.
Klein nadeel (zeker met de coronamaatregelen) is dat het hotel twee liften heeft en dit bij een hotel met 14 verdiepingen. Druk dus tijdens de periode dat het ontbijt is.
Wel is het ontbijt erg uitgebreid en van goede kwaliteit.
Met mooi weer (helaas nu niet, maar tijdens een eerder bezoek in 2018 wel) kun je er lekker buiten zitten op het terras.
Kamer had een bubbelbad, dat is na een lange dag heerlijk om even in te relaxen.

Beoordeeld op 29 juni 2020 via mobiele applicatie

Schitterende hotel kamers, zeer schoon, zeer ruime kamer, schitterende badkamer met zeer goede regen douche. Ontbijt was goed, ruime keuze voor een ieder wat wils met live pooling. Medewerkers waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 25 juni 2020

Hotelkamer meer dan prima,maar ik adviseer bij een overnachting elders uit eten te gaan dat is hier te triest voor woorden hele kleine porties voor de prijs die wij betaalden mag je meer verwachten dan een ossenhaas die je met het blote oog niet kan waarnemen.

Datum van verblijf: juni 2020