Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 83
Vio.comUS$ 83
eDreamsUS$ 83
ZenHotels.comUS$ 139
EtripUS$ 83
StayForLong
Beoordeeld op 10 november 2022 via mobiele applicatie

Samen met mijn moeder een heerlijke ervaring op een prachtige locatie gehad. Iedereen deed er alles aan om ons volledig in de watten te leggen. De bedden waren verrukkelijk en bleken een week geleden volledig vernieuwd te zijn. We komen zo snel mogelijk weer terug.

Kamertip: Vooral genieten van de omgeving lekker wandelen en fietsen en daarna een mooi diner
Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 10 november 2022

Hier het wildweekend doorgebracht. Prettige warme ontvangst. Kamer 108 is fantastisch. Ruim en prachtig uitzicht met een riant balkon.
Buiten werd het diner opgestart met hoorngeschal van de jagers met een gluhwijn. Daarna werden we begeleid naar de zalen. Het was sfeervol aangekleed met herfsttakken en bladeren . Het diner met bijbehorende wijnen was geweldig. Echt heerlijk gegeten en fijne bediening. S ochtends een korte wandeling naar het Koetshuis waar een ontbijtbuffet was.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 2 oktober 2022

Na een bruiloft op deze prachtige locatie hebben we ook overnacht in het hotel. Er was wat rumoer op de gang (we hadden een kamer bovenaan de trap op de eerste verdieping) maar voor ons niet hinderlijk omdat dit gasten van dezelfde bruiloft waren. Heerlijk ontbeten in het Koetshuis de volgende dag, helaas werd het buffet niet bijgevuld waardoor een tweede ronde niet meer mogelijk was.

Beoordeeld op 27 september 2022 via mobiele applicatie

Wat een mooie plek en fijne sfeer! Was er omdat ik afspraken had in de omgeving. En dan is dit echt veel leuker dan een ‘standaard’ hotel. Was er tussen het werk door echt even uit. En super gegeten in Het Koetshuis! Ook ontbijt was helemaal prima. Kom zeker terug.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 september 2022

Wij hebben overnacht in het Koetshuis en daar ook het diner gebruikt. De kamer was prima, bedden lagen goed al kraakte het bed wel. Diner was feestelijk en we hebben heerlijk gegeten. De locatie en de omgeving zijn prachtig. Vanaf het landgoed kun je naar de Postbank wandelen. Ook Arnhem is dichtbij. Aan het ontbijt ontbrak niets. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker een locatie om naar terug te keren.