Gratis annuleren tot 08-12-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Hotels.comUS$ 83
eDreams
TravelocityUS$ 83
Beoordeeld op 12 september 2022

Kamer is prima, mooi klassiek en met schitterend uitzicht over de landerijen. Restaurant is van hoog niveau.
Fietsen over naastgelegen Veluwe, en de volgende dag een prachtige rit langs de Ijssel naar oa. Doesburg. Veel te genieten.
Iets minder vonden we dat het landgoed zelf weinig biedt, een kopje koffie kun je zelf nog pakken, maar 's avonds was het uitgestorven, voor een drankje naar het nabijgelegen restaurant.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 17 augustus 2022 via mobiele applicatie

Op een fantastische lokatie gelegen prachtig Chateau-achtig hotel, uitstekend bereikbaar en parkeren voor of naast de deur. Moderne en complete eigentijdse inrichting voorzien van alle comfort. Bijzonder gastvrije ontvangst en een start met een vorstelijk ontbijt in het sfeervolle naastgelegen koetshuis. Meer dan een aanrader, gewoon reserveren!

Kamertip: Reserveer een diner in het naastgelegen koetshuis?, na fantastisch diner -en wijnarrangement- 5 min lopend terug naar je kamer..
Beoordeeld op 10 augustus 2022

Een heel mooi landgoed, prachtige gebouwen en heerlijke kamers. Het ademt rust en verzorging uit. We hebben heerlijk gegeten, geslapen en gewandeld. Personeel was vriendelijk en attent. Online inchecken ging soepel.

Kamertip: In het koetshuis zijn kamers en wordt ontbijt geserveerd, zodat je niet van locatie hoeft te wisselen hiervoor.
Beoordeeld op 5 augustus 2022 via mobiele applicatie

Een toplocatie met bijzonder vriendelijke medewerkers. Rust en ruimte zijn hier toepasselijk, en waar tref je edelherten gewoon in de tuin aan? Hier dus! Jammer dat niet alle kamers zijn voorzien van airco, de temperatuur in de hotelkamers op de eerste verdieping kan aardig oplopen. Ontbijt in het Koetshuis is bijzonder goed verzorgd en verder is de ligging uitstekend voor een start met de fiets over de nabij gelegen Posbank.

Beoordeeld op 29 juli 2022 via mobiele applicatie

Wat een vreselijke benauwde krappe kamer.
Geen koelkast. Geen koffie of bediening.dan moest je lopen naar het koetshuis. Al je slecht ter been bent.
De zwarte rand van de bedden waren zo stuk dat iedere morgen overal stukjes plastic lagen.
Al met al een grote teleurstelling. Erg gedateerd,
Buiten kant geweldig
Binnenkant triest