Gratis annuleren tot 02-02-23
TravelocityUS$ 140
PricelineUS$ 127
Orbitz.comUS$ 140
Beoordeeld op 10 augustus 2022

Een heel mooi landgoed, prachtige gebouwen en heerlijke kamers. Het ademt rust en verzorging uit. We hebben heerlijk gegeten, geslapen en gewandeld. Personeel was vriendelijk en attent. Online inchecken ging soepel.

Kamertip: In het koetshuis zijn kamers en wordt ontbijt geserveerd, zodat je niet van locatie hoeft te wisselen hiervoor.
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 5 augustus 2022 via mobiele applicatie

Een toplocatie met bijzonder vriendelijke medewerkers. Rust en ruimte zijn hier toepasselijk, en waar tref je edelherten gewoon in de tuin aan? Hier dus! Jammer dat niet alle kamers zijn voorzien van airco, de temperatuur in de hotelkamers op de eerste verdieping kan aardig oplopen. Ontbijt in het Koetshuis is bijzonder goed verzorgd en verder is de ligging uitstekend voor een start met de fiets over de nabij gelegen Posbank.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 29 juli 2022 via mobiele applicatie

Wat een vreselijke benauwde krappe kamer.
Geen koelkast. Geen koffie of bediening.dan moest je lopen naar het koetshuis. Al je slecht ter been bent.
De zwarte rand van de bedden waren zo stuk dat iedere morgen overal stukjes plastic lagen.
Al met al een grote teleurstelling. Erg gedateerd,
Buiten kant geweldig
Binnenkant triest

Beoordeeld op 27 juli 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel op een bijzonder locatie. Netjes ontvangen door de receptie, met duidelijk uitleg hoe alles werkt.

We hebben fijn geslapen in een van de moderne kamers op de tweede etage vam dit prachtige pand. Waarbij alles netjes verzorgd was.

Beoordeeld op 26 juli 2022

We hebben 3 dagen doorgebracht op Rhedenoord.
Het was zeer goed.
De ontvangst, het ontbijt, diner en alles eigenlijk was super.
De kamer is lekker ruim, bed prima en de regendouche overtroffen de verwachting.
Ik zou zeker ook gebruik maken van het restaurant.
De bediening is erg vriendelijk en het eten is heerlijk.
Topplek!