Gratis annuleren tot 02-02-23
TravelocityUS$ 140
PricelineUS$ 127
eDreamsUS$ 127
Beoordeeld op 26 juli 2022

We hebben 3 dagen doorgebracht op Rhedenoord.
Het was zeer goed.
De ontvangst, het ontbijt, diner en alles eigenlijk was super.
De kamer is lekker ruim, bed prima en de regendouche overtroffen de verwachting.
Ik zou zeker ook gebruik maken van het restaurant.
De bediening is erg vriendelijk en het eten is heerlijk.
Topplek!

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 12 juli 2022

Wij hebben een nacht op het Landgoed Rhederoord doorgebracht en ook in het koetshuis gedineerd en ontbeten. De ontvangst was zeer klantgericht, een upgrade snel geregeld en 's avonds heerlijk gegeten evenals de volgende morgen ontbeten. Onze kamer was groot met balkon kijkend op de landerijen. De omgeving is ook een aanrader en deze hebben we met onze eigen fietsen kunnen verkennen. Gelukkig hadden we prachtig weer.

Kortom. Rhederoord is een aanrader.

Kamertip: Wij denken dat alle kamers goed zijn maar onze kamer kijkend op het landgoed was geweldig.
Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 2 juli 2022

Wij konden na een prachtige bruiloft van vrienden en flink te hebben gefeest, blijven overnachten in een van de kamers. We hebben heerlijk geslapen, en ‘s ochtends een lekker ontbijtje gehad. Kamer is voorzien van alle gemakken en bij het ontbijt voor ieder wat wils.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 25 juni 2022 via mobiele applicatie

Wij waren er voor het huwelijk van ons nichtje en haar vriend. Mooie locatie prachtig uitzicht en op het personeel is niets aan te merken. Goede service, zeer vriendelijk niets is te veel. Fijn dat je al online in -en uit kon checken. Kamer was prima maar wel een paar kleine tips, misschien iets van een kleine koelkast op de kamer en……sommige onderdelen in de kamer zijn echt aan vervanging toe. Bijvoorbeeld het hoofdbord van ons bed daarvan was het nep leer voor een groot gedeelte kapot en dat geeft geen mooi aanzicht. Ontbijt was perfect goede keus en als er iets op was kon je er om vragen.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 24 mei 2022

Heel veel ruimte. En heerlijk een badkuip en een balkon. Lekker en groot bed, hoge plafond.
Hoek met twee luxe stoelen en tafeltje. Sfeervolle kamer, ook de hal en trap.
Prachtig uitzicht en schitterend gelegen.

Kamertip: We logeerden in een ruimste kamer, prachtig uitzicht en veel in de zon.
Datum van verblijf: mei 2022