Beoordeeld op 29 juli 2020

Een prachtige locatie en voor ons een mooie ruime kamer met balkon en uitzicht op de tuin en de aangrenzende landerijen met rondlopende grazende runderen.
Onze dochter en schoonzoon verbleven in het Koetshuis en hadden eveneens positieve ervaringen.
Geweldig wandelgebied met gevarieerd bos met intrigerende bomen. Het Koetshuis is ook een fijne plek voor een lekker lokaal of niet lokaal drankje en om heerlijk te eten, binnen of op het terras. Voldoende voorzorgsmaatregelen m.b.t. corona.
En tenslotte .... bijzonder behulpzaam en vriendelijk personeel overal.
TOP!

Beoordeeld op 25 juli 2020

Een fietsarrangement van twee nachten besproken waarbij inbegrepen een verrassingsdiner van drie gangen en voor twee dagen geweldig fijne Gazelle fietsen. Goede ontvangst, eenvoudige maar goede kamer en badkamer, matig ontbijt. Zijn ook de tweede avond blijven eten in het koetshuis. Eten was goed met name de hoofdgerechten. De omgeving is indrukwekkend. Komen graag terug!
Anne Rubens

Beoordeeld op 25 juli 2020

De locatie is top, je kan meteen wandelen of fietsen. Het personeel is vriendelijk.

De kamer zelf en het matras (in het koetshuis) waren verouderd en de kamer was ook bij 19 graden erg warm. Het diner was prima maar te duur voor deze kwaliteit. Het ontbijt was basic en werd geserveerd in een erg krappe kelder. Ook in een niet-corona tijdperk zou dit niet hygiënisch zijn. Broodjes werden door personeel met de handen aangeraakt en je kon geen afstand houden. Ook is dit het eerste hotel tijdens onze reis waar zonder enige aanpassingen een buffet werd aangeboden. Hotel past niet in het rijtje van andere QL hotels die we hebben bezocht.

Beoordeeld op 23 juli 2020

Uitstekende locatie om er totaal even uit te zijn. Wegens Corona was er geen onthaal en geen bar open, waar we alle begrip voor hadden. Maar een onbemand ontbijtbuffet kon wel! Ondenkbaar en onaanvaardbaar in deze tijden!

Beoordeeld op 21 juli 2020

We hebben genoten van ons Super Sunday arrangement met 1 overnachting en een 3-gangenmenu in het restaurant. Landgoed Rhederoord is een prachtig domein gelegen in een groot park dat rechtstreeks aansluit op Veluwe Zoom. Nationaal Park Hoge Veluwe ligt op een klein halfuur rijden. Onze kamer was proper en comfortabel, maar wel warm (onder het dak van het koetshuis) - wel was er een Dyson mobiele airco voorzien. Het 3-gangendiner op het terras was lekker en de bediening attent. Het domein heeft ook een grote moestuin waar je een fijn wandelingetje kan maken. Het ontbijt was in orde, maar de locatie iets minder: in het souterrain van het landhuis. Het was fijner geweest te ontbijten in de mooie ruimtes op het gelijkvloers of zelfs buiten op het terras. Ten slotte vonden wij - als Belgen - dat het er bij het ontbijt iets te relaxed aan toe ging i.v.m. het coronavirus. Het ging om een ontbijtbuffet dat in een kleine ruimte werd aangeboden en dat niet afgeschermd was (bv. met plastic schermen met enkel onderaan een opening om zichzelf te kunnen bedienen) - wel moest men de handen desinfecteren voor dingen van het buffet te nemen. De ontbijtruimte in het souterrain was ook redelijk klein en niet verlucht. Ook al zijn de regels in Nederland rond corona soepeler - gasten uit landen waar men strikter is (zoals België) zijn hierdoor minder op hun gemak.