24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader, we komen hier zeker nog eens terug. Kregen een gratis upgrade naar een luxere kamer, een prachtige ruime kamer met balkonnetje en uitzicht op het landgoed. Superfijn om uit het hotel meteen het bos in te kunnen lopen, mooie omgeving!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is prima. Ontvangst bij de receptie is wat koel, maar de bediening daarentegen zeer vriendelijk. Prachtige omgeving om van te genieten en erop uit te gaan. Kamers zijn modern ingericht, prima bed.

Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, kleine kamer, maar alles wat je nodig hebt.. Douche is zalig.. Ruim landgoed waar je heerlijk kan wandelen. Heel rustig! Bed is zeer lekker, goed kussen. Goed ontvangst.hebben een lift, veel parkeerplaats

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
4 juli 2017 beoordeeld

LANDGOED RHEDEROORD,DE STEEG (ARNHEM )
Wij waren er voor een bruiloft, prachtige locatie, een mooi gebouw,( Kasteel, herenhuis,)
Onze kamer was op de tweede etage, een ZOLDERKAMER, met een DAKRAAM, dat maar half open ging, geen uitzicht, het was er warm, mensen met claustrofobie, in kleine ruimtes, let op bij het boeken, reserveer een kamer op de eerste etage, wij konden gelukkig ruilen van kamer met uitzicht (eerste etage )
De kamers waren wat klein en simpel niet wat je verwacht van buitenaf.
Ontbijt: broodje met wat beleg, croissant ,wat fruitsalade, eitje, een standaard ontbijt
GEEN airco gevonden?
Alle kamers zijn even duur.

Kamertip: Reserveer en kamer op de eerste etage, boek geen zolderkamer, met dakraam
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In het kader van een rally voor het goede doel arriveerden wij als eersten rond 15.00 uur. Een korte wandeling door het prachtige park en op naar de bar. De hapjes, uitstekend, werden reeds geserveerd en de smoker werd aangestoken. Naast de frisdranken werden uitstekende biertjes en ordentelijke wijnen geserveerd. Het walking diner was meer dan prima. Wij bleven slapen in het koetshuis. Toen de bar om 20.00 uur sloot werd ons geadviseerd een slaapmutsje in het restaurant van het koetshuis te gaan drinken. Het restaurant was vol maar de avond lekker, zeker met de terrasverwarming aan. Een Drambuie en een Jameson werden vergezeld door groente-chips, olijven, noten en parmezaan met truffelhoning; heerlijk. De kamer was gewoon goed met de hanenbalken smaakvol zichtbaar, een badkamer met douchecabine en een heerlijk bed.
Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.
De moeite waard.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner