Beoordeeld op 16 juli 2020 via mobiele applicatie

Op een prima locatie in Brummen. Voldoende gratis parkeergelegenheden. Vriendelijke ontvangst. Zeer goed ontbijt. Zeer schone kamers. Mooi historisch pand met de details van het vroegere PTT postkantoor.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 20 februari 2020

Mooi klein hotel in het centrum van Brummen.
Mooie en sfeervol ingerichte kamers in een pand met als geschiedenis het postkantoor van Brummen. Prima bedden en alle gewenste voorzieningen.
Zeer goed verzorgd ontbijt en zeer vriendelijke service.
Zeker een aanrader om hier te verblijven.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 18 oktober 2019 via mobiele applicatie

Leuk, kleine hotel met een erg hartelijke ontvangst. Lekker bed en een prachtige, van alle gemakken en luxe voorziene badkamer. We kregen goede tips over wandelen op de Veluwe.
Wel waren we verrast over de kosten van € 12,50 p.p.p.d. voor het ontbijt. We hadden telefonisch gereserveerd, waarbij ons niet verteld was dat ontbijt niet inbegrepen was in de kamerprijs. Daar komt bij d
at het weliswaar goede, maar ook uiterst eenvoudige ontbijt de prijs écht niet rechtvaardigt

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 6 juli 2019 via mobiele applicatie

Leuk hoor, zo'n hotel of eigenlijk meer luxe b&b waar de originele bestemming als postkantoor in ere wordt gehouden. Wij hadden één van de slechts vier kamers. Onze kamer was ruim genoeg met een groot privé terras waar het met warm weer lekker zitten is. Grote badkamer en ruime douche met wel wat gladde tegelvloer. Kamer netjes en schoon met alleen als minpuntjes het zeepje in de badkamer wat duidelijk eerder gebruikt was, en de badjassen die er niet heel fris en wat platgewassen uitzagen. Goed ontbijt met voldoende keus al hadden we graag verse jus d'orange gezien en een croissantje. Heel aardige eigenaars. Zeker aanbevolen voor een kort verblijf in deze omgeving.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 3 april 2019

We werden aardig ontvangen door de gastheer en naar de kamer begeleid. Ontbijt was prima verzorgt. Kamer was erg ruim en schoon. Hotel is gebouwd in het oude postkantoor en deze historie ademt het pand ook nog uit. Mooie rustige omgeving.

Datum van verblijf: maart 2019