louisfrank2016
Rhoon, Nederland

Uitstekend verblijf

Beoordeling van Kasteel Engelenburg
5,0 van 5 bollen10 mei 2024 beoordeeld
Wij verbleven op Hemelvaartsdag een nachtje in dit mooie hotel, inclusief een uitgebreid diner en ontbijt. Onze ruime en mooie kamer was in het deel Kaapse huisjes. Het was een ruime kamer, voorzien van alle gemakken, goede bedden en brandschoon. De ontvangst bij de receptie was vriendelijk en we werden van diverse lunch adressen voorzien. Het hotel ligt in een prachtige omgeving met veel wandelmogelijkheden. S'avonds eerst een drankje op het terras bij de vijver. Ook hier was de bediening zeer vriendelijk en voorkomend. Uiteraard hebben we gebruik gemaakt van de zeer uitgebreide whisky kaart.
Toen een geweldig zes gangen diner met bijpassende wijnen. Ieder gang was uitstekend en wederom zeer vriendelijke en ter zake kundige bediening. Het ontbijt wordt volledig aan tafel geserveerd en is uitgebreid. Wellicht voor liefhebber van en buffet wat minder passend maar voor ons uitstekend. Zeer aan te bevelen voor liefhebber van luxe en goede service.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Kasteel Engelenburg, General Manager van Kasteel Engelenburg, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 4 jun 2024
Beste Louis Frank,

Hartelijk dank voor uw prachtige review! Ik ga er voor zorgen dat uw mooie woorden bij de juiste afdeling terecht komt.

Graag tot ziens bij Kasteel Engelenburg!

Hartelijke groet,

17.9 km van Kasteel Engelenburg
Roomservice
Meer hotels in Brummen bekijken
Beoordeeld op 23 september 2023 via mobiele applicatie

Suite mooi, maar veel te duur. Het rook er muf. Bij aankomst op de trappen van het kasteel, een versleten rode mat, de gordijnen van het pand verkleurd. Geen mooi aanblik voor zo een dure ambiance. De aandacht gaat naar de golfers en niet naar de gasten. Diner was prima, maar je zit op elkaar, teveel tafeltjes voor deze prijzen. Dus niet rustig met je partner in gesprek, maar je kunt beter met je buren het gesprek volgen en voortzetten. Het ontbijt wordt geserveerd en moet je nemen wat er komt. Wij eten minder brood, maar crackers hebben ze niet!

Kamertip: Zoek je rust, service en wil je lekker genieten ( kijk niet naar prijs) dan daar niet zijn! Vergane glorie
Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 30 april 2023 via mobiele applicatie

Mooi kasteel , hier en daar moet het wel aangepast worden , receptie in halletje veel te klein , iedereen loopt in de weg .kamers nogal oudbollig , mr netjes . Voor het diner moet je tijd uittrekken gemiddeld meer dan 3 u voor een verrassingsmenu v 4 gangen .
Je komt en wacht eerst een uur dan vraag je beleefd om wat brood en de amuse , daarna kijk je weer wat rond , tot alles geserveerd is . Het eten is oké. Bediening vriendelijk. Maar keuken onderbezet , 2 koks voor een volle zaal.
Sfeer moet je zelf maken en als je een witte wijn vraagt krijg je de fles niet te zien en geen uitleg . Jammer voor zo’n kasteel Mag net iets meer zijn.

Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 26 maart 2023

voor de derde keer terug naar Engelenburg, blijft een speciale ervaring. personeel werkelijk heel vriendelijk, zonder opdringerig te zijn, eten is fantastisch, hele leuke kamers, prachtige omgeving. en als je golft, zeker ook de golfbaan lopen

Kamertip: alles is er PRIMA
Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 19 februari 2023

Genoten van ons verblijf in zeer ruime kamer.

Het restaurant is modern, sfeervol, warm ingericht met prachtig uitzicht op de slotgracht en golfbaan.
Diner is verrassend en van hoge kwaliteit, bijpassend wijnarrangement is ultiem genieten.
Ontbijt wordt aan tafel geserveerd en is zeer uitgebreid.

Het personeel is erg gastvrij en zorgt voor een welkom gevoel. Een echte aanrader om een weekend in luxe te genieten.

Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 6 februari 2023

Het betreft hier een statig, historisch pand. Daar moet je alleen aan gaan sleutelen als dat echt nodig is. Met de wisseling van eigenaar is dat helaas toch gebeurd. Het rustieke restaurantgedeelte op de bel etage is verbouwd. Er is een keuken vlak naast de tafels en stoelen geplaatst. Het bekende Fletcher effect. Wát zonde. Langs de achterwand loopt een lange rugleuning die het prachtige uitzicht op de vijver en park weg neemt. Wie verzint dit ? De mooie serre zaal voor privé partijen en vergaderingen is bij het restaurant getrokken en dus verdwenen, dit om het aantal zitplaatsen te vergroten. Waarom? De unieke sfeer van weleer heeft een knauw gekregen. Verblijf je in dit hotel dan ga je er ook dineren. Maar óf we hier nu nog terug komen. Wij denken van niet.

Kamertip: Maakt niet uit.
Datum van verblijf: februari 2023