“Uitstekend restaurant”
Beoordeling van MEZZO Restaurant & Kamers

MEZZO Restaurant & Kamers
Reserveren met
MEZZO Restaurant & Kamers is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Braamt
Keukens: Frans, Italiaans
Dineropties: Diner, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: De stijlvolle inrichting met open keuken vormt een belangrijk onderdeel van ons concept. Daarnaast wordt het concept gekenmerkt door de klassieke Italiaanse en Franse keuken met een eigen en dikwijls vernieuwende interpretatie. Op onze à la carte kaart vindt u tijdloze klassieke gerechten uit de Italiaanse en Franse keuken die zich onderscheiden door een eigentijdse accent. Onze drie tot zes gangen menu’s wisselen wekelijks. Wij gebruiken bij de bereiding van onze gerechten uitsluitend dagverse producten van gerenommeerde leveranciers uit binnen- en buitenland. Onze wijnkaart bestaat uit Italiaanse en Franse wijnen. In de zomermaanden kan er, indien het weer dit toelaat, buiten gegeten worden in onze prachtige bostuin.
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren gisteren met 16 personen gaan eten en kozen het verrassingsmenu. Ontvangst was prima, het eten en de geserveerde wijnen, bediening en enthousiasme van eigenaars en personeel was een sterrenrestaurants waardig. Als Belgen waanden we ons volledig thuis. Een aanrader voor iedereen.
De groep Knaepen

3 september 2017 beoordeeld

Wij gaan wekelijks tenminste 1x uit eten in en in de omgeving van Doetinchem.
Daarbij hebben wij inmiddels al vele restaurants mogen bezoeken maar voor ons is Mezzo de absolute top.
Geweldige locatie, bijzonder attent en begaan personeel en een kok.....wat kan die man fantastisch koken.
Verzoekjes zijn mogelijk en eigenlijk is alles bespreekbaar.
Risotto kun je maar beter niet eten hier want het smaakt daarna nergens meer zo lekker.
Na ongeveer een keer of 20 geweest te zijn is de kwaliteit uiterst stabiel en dat vinden wij alleen al uniek,
Tot snel....

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede maal naar Restaurant Mezzo, samen met mijn dochter.
Het was weer fantastisch,we hadden het verrasings menu gekozen.
Prachtig weer dus buiten op terras gegeten.
Het was weer grandioos,het eten met bij passende wijnen.
Leuk personeel met perfecte bediening.
Dat was weer genieten,we komen zeker weer terug.

27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooi en schoon hotel en wat een aardige mensen. Echt een aanrader ook het eten is fantastisch..

10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met onze Porsche vrienden club Mezzo uitgekozen als diner en overnachtingsplek. Wat een fantastische ervaring. Kamers perfect, ontvangst buitengewoon vriendelijk, aperitief in de tuin heerlijk. Diner was excellent. Heerlijke smaakcombinaties, prachtige opmaak en vergezeld van prima geselecteerde wijnen. Een ervaring om niet snel te vergeten. Laat je gewoon verrassen door de chef en het komt helemaal goed.

Reizigers die MEZZO Restaurant & Kamers bekeken, bekeken ook

In MEZZO Restaurant & Kamers geweest? Deel je ervaringen!