Beoordeeld op 24 augustus 2020

Wij verbleven twee nachten in een comfort pluskamer.
Zeer vriendelijke verwelkoming bij de receptie en door ober in de bar. De vloerbedekking op de trap is nodig aan vervanging toe en was niet gestofzuigd. De badkamer in onze hotelkamer was inderdaad gedateerd, maar verder netjes. De slaapkamer is keurig: rustig, zeer ruim, schoon en een met heerlijk bed.

Beoordeeld op 18 augustus 2020

Naast de snelweg, en dat hoor je. Bij zonnig weer heel warm in de kamers op de hoogste verdieping. Maar verder comfortabel, netjes en een uitstekende service. Restaurant geen topklasse maar toch heel verzorgd.

Kamertip: Bij warm weer, vermijd de bovenverdieping.
Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Hoewel het hotel toe is aan een update kan je er goed vertoeven vanwege de prachtige omgeving en de kamer is schoon. Ook goed eten in het restaurant. Voor mij te zachte bedden en veel te lange wachttijd (45 min!!) bij het ontbijt.

Beoordeeld op 29 juli 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel in een mooie omgeving. Kamer was schoon, met een klein balkonnetje. Ontvangst was netjes en vriendelijke dames bij de receptie.

Minpuntjes ter verbetering:
Douchedeuren zijn verouderd en wat gammel in de kamer die we kregen.
Bar was niet aangevuld. Op maandag wilde we Hert bier bestellen (lokaal bier), waren op dat moment nog twee flesjes. Kan gebeuren. Echter de volgende dag was dat nog steeds zo, was niet niet aangevuld en overige speciaal bieren stonden niet koud. Dat zou echt verbeterd kunnen worden.
Fietsenstalling is te klein en nu was het hotel nog niet eens volgeboekt.
Bij weggaan ook weer vriendelijke dame, ik miste eigenlijk een wat uitgebreidere uitcheck met de bekende riedel of alles naar wens was.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 9 juni 2020

Locatie is goed, kamer, bedden en douche zijn goed.
Wij hadden een hotel jaarkaart, dus je betaalt voor ontbijtbuffet en diners.
Door de Corona was er geen ontbijt buffet maar een keuze uit 3 soorten ontbijt, waar je een dag van te voren je keuze moet invullen. Op zich begrijpelijk maar deze ontbijten zijn een behoorlijk uitgeklede versie van het ontbijtbuffet waar je voor betaalt. Wij waren er 3 nachten.
Wij kozen continental ontbijt. Dat bestond uit 2 pistolets en een croissant, een ei, en wat broodbeleg. Je betaalt echter voor een ontbijtbuffet.
Tot onze stomme verbazing waren er tot 3x toe géén pistolets en 1x ook geen croissant. Wat ons daarvoor in de plaats zonder iets te zeggen werd geserveerd waren 3 kleine vierkanten broodjes en een minuscuul rond maanzaad broodje i.p.v. de croissant. Dit was dus een zeer uitgeklede versie van een toch al uitgeklede versie, terwijl je betaalt voor een ontbijtbuffet.
Ook de keuken is zeer matig. Bijna overal moet je een toeslag voor betalen en dan nog zit je niet echt lekker te eten. Bovendien moet je voor de groenten en aardappelgarnituur ook extra betalen. Dat is niet inbegrepen bij het hoofdgerecht.
Wie 's-avonds lekker wil dineren moet dus niet naar dit hotel gaan.

Datum van verblijf: juni 2020