Beoordeeld op 29 juli 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel in een mooie omgeving. Kamer was schoon, met een klein balkonnetje. Ontvangst was netjes en vriendelijke dames bij de receptie.

Minpuntjes ter verbetering:
Douchedeuren zijn verouderd en wat gammel in de kamer die we kregen.
Bar was niet aangevuld. Op maandag wilde we Hert bier bestellen (lokaal bier), waren op dat moment nog twee flesjes. Kan gebeuren. Echter de volgende dag was dat nog steeds zo, was niet niet aangevuld en overige speciaal bieren stonden niet koud. Dat zou echt verbeterd kunnen worden.
Fietsenstalling is te klein en nu was het hotel nog niet eens volgeboekt.
Bij weggaan ook weer vriendelijke dame, ik miste eigenlijk een wat uitgebreidere uitcheck met de bekende riedel of alles naar wens was.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 9 juni 2020

Locatie is goed, kamer, bedden en douche zijn goed.
Wij hadden een hotel jaarkaart, dus je betaalt voor ontbijtbuffet en diners.
Door de Corona was er geen ontbijt buffet maar een keuze uit 3 soorten ontbijt, waar je een dag van te voren je keuze moet invullen. Op zich begrijpelijk maar deze ontbijten zijn een behoorlijk uitgeklede versie van het ontbijtbuffet waar je voor betaalt. Wij waren er 3 nachten.
Wij kozen continental ontbijt. Dat bestond uit 2 pistolets en een croissant, een ei, en wat broodbeleg. Je betaalt echter voor een ontbijtbuffet.
Tot onze stomme verbazing waren er tot 3x toe géén pistolets en 1x ook geen croissant. Wat ons daarvoor in de plaats zonder iets te zeggen werd geserveerd waren 3 kleine vierkanten broodjes en een minuscuul rond maanzaad broodje i.p.v. de croissant. Dit was dus een zeer uitgeklede versie van een toch al uitgeklede versie, terwijl je betaalt voor een ontbijtbuffet.
Ook de keuken is zeer matig. Bijna overal moet je een toeslag voor betalen en dan nog zit je niet echt lekker te eten. Bovendien moet je voor de groenten en aardappelgarnituur ook extra betalen. Dat is niet inbegrepen bij het hoofdgerecht.
Wie 's-avonds lekker wil dineren moet dus niet naar dit hotel gaan.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 16 januari 2020

Het hangt af van je doelstelling voor overnachten bij Fletcher Beekbergen. Het geheel is gedateerd en ademt alleen in de omgeving sfeer. Als je de omgeving, de Veluwe, wil verkennen en het verblijf in het hotel minder belangrijk vind, dan zit je goed.
Als je in een sfeervolle hotel omgeving wil relaxen, dan niet. Prijs/kwaliteit klopt gewoon.
Kamer was voldoende al waren de handdoeken niet op orde. Ontbijt is basic, maar voldoende.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 5 januari 2020 via mobiele applicatie

na eerdere positieve ervaringen met Fletcher was dit echt een tegenvaller. deze locatie is wat mij betreft echt vergane glorie. geen faciliteiten op de kamer. te zacht bed met rugklachten als gevolg. sober ontbijt.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 30 december 2019

We kregen een mooie ruime kamer, echt goed.
Het is een ouder hotel, dat zie en merk je.
Maar de kamer was prima, een ruime kamer waar ik met de rollator goed uit de voeten kon.
Ouder, maar het was wel schoon, de bedden goed, de service goed.
Wat wil je nog meer?

Kamertip: Vraag naar een wat ruimere kamer als je niet goed ter been bent. Voor de prijs hoef je het niet te laten! Zeer rustig gelegen.
Datum van verblijf: november 2019