28 mei 2018 beoordeeld

Mooi hotel.Nette kamers,Het ontbijt buffet is heerlijk verschillende soorten brood en beleg fruit koffie thee enz . Buiten zwembad aanwezig. mogelijkheid om fietsen te huren zowel E bikes of gewone. De ligging van het Hotel is prachtig, midden in de bossen. Voor ons was dit een zeer geslaagd weekend.

Kamertip: Er is een lift aanwezig misschien een beetje klein de kamers zijn perfect
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
21 mei 2018 beoordeeld

We zijn heel goed ontvangen door een vriendelijke dame bij het inchekken. Het hotel ligt in de bossen dicht bij de autostrade. Voor ons heel gemakkelijk , omdat wij 1nacht geboekt hadden in passage naar onze bestemming. Kamers kunnen wat opfrissing gebruiken, maar waren wel proper gekuist. Wat je telkens terug vind bij fletcher is de vriendelijkheid van het personeel.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals we al vele jaren doen gingen dit jaar weer voor een fietsweekend naar het Fletcher hotel wat voorheen hotel Princess was. Ook vroeg ik of het weer op basis all inclusief kon zoals we ook de vorige jaren hadden gedaan. Na intern overleg was het mogelijk en hadden ik de offerte binnen voor het weekend van 19 mei. De weers voorspelling was niet zo slecht en vol goede moed gingen we richting Beekbergen, we hadden er weer zin in. Het weer viel tegen zelfs de zaterdag was koud en waren blij met de warme douche, waar na het biertje heel erg goed smaakte. Het personeel was heel vriendelijk en het eten drinken was fantastisch. De obers kwamen aan de tafel en lagen uit hoe dit arrangement werkte. Het was heel anders dan de vorige jaren, maar wel in ons voordeel dus waren er erg blij mee. We hebben genoten. Wel vond ik dat de andere jaren het meer duidelijk was hoe dit arrangement werkte op basis van all inclusive. De kamers waren goed, maar het hotel zelf was wel wat aan verbetering toe qua inrichting zoals de stoelen, misschien hier en daar een verfje en de lift was zeker aan vernieuwing toe. Bij het afrekene waren er wat problemen, met misverstanden van het eigen personeel maar dat werd heel goed opgelost. Maar wij hebben genoten van het weekend en de mooie omgeving waar in wij hebben gefietst. Komen er zeker weer terug de komende jaren.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt op een mooie locatie in de bossen, maar wel nabij de snelweg. Wij hadden een kamer aan de kant van de snelweg. Met de ramen gesloten is het geluid wel te doen. De ontvangst was vriendelijk. De kamer was netjes, maar wel wat gedateerd (hier en daar wat slijtage punten). De bedden en kussens lagen goed. Het ontbijt was goed verzorgd met verse producten. Naar het centrum van Apeldoorn rij je met de auto in een kwartiertje.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds het laatste bezoek is er, behalve de naam, weinig veranderd. Het hotel is dringend aan onderhoud toe, maar alles is schoon en netjes. Ontbijt en diner zijn van prima kwaliteit, het personeel is vriendelijk en attent. Een aanrader.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden