4 weken geleden beoordeeld

Matrassen van de bedden erg zacht. Bij het 1e ontbijt werd om 10.00 uur alles al opgeruimd. Werd met stoelen en tafels geschoven. Er werd gezegd dat we niet weg hoefden, maar we zaten niet meer op ons gemak. Op de 2e dag maar eerder ontbijten, maar toen was het erg druk. Na 10.00 uur kwam nog een stel eten en alles stond er nog. Dus met het 1e ontbijt hebben we het niet zo getroffen. Dat is erg jammer.

Kamertip: Voor mindervaliden geen goed hotel. Lange traplopen naar het restaurant.
Beoordeeld op 7 september 2019

Dit hotel is absoluut geen vier sterren waard. Bij aankomst zie je een prachtig chalet liggen maar daar blijft het dan ook bij. De kamers zijn verdeeld over een aantal huisjes. Onze kamer was ronduit smerig en sterk aan renovatie toe. De vloerbedekking zat vol vieze vlekken en ook de bekleding van de stoeltjes zijn toe aan een grondige schoonmaakbeurt. De vloer van de douche is beschimmeld en in de wastafel zit een grote bruine scheur. We hadden een kamer met terras maar ook hier is lange tijd geen onderhoud geweest. Het onkruid groeit tegen de muur omhoog en in de enige aanwezige tuinstoel (hoewel we met tweeën waren) moet je zeker niet gaan zitten. Helemaal kapot. Het enige positieve was het bed. Helaas, diegene die dit hotel heeft bekroond met vier sterren is naar onze mening blind geweest.

Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Omgeving is mooi , Restaurant gelegen op heuvel is zeker prachtig. Van binnen ziet het het er ook netjes uit. Maar het ontbijt was iets wat karig. Hotel was meer omgebouwde huisjes van een pretpark en waren erg verouderd en gehoorig , je loopt veel heen weer tussen alles , geen gevoel van.een echt hotel. vriendelijk zijn ze wel. Zwembad oogt ook erg verouderd en is erg verstopt. Sauna moet je los betalen. vind ik jammer . Je moet het doen voor de omgeving die is zeker prachtig

Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

De kamer was niet echt schoon, spinnewebben, badkamer oud en ook niet echt schoon. Het plafond was echt aan een schilderbeurt toe.
Wij vonden de kamer niet echt het geld waard.
Personeel en eten was prima.

Beoordeeld op 5 september 2019

Prima hotel. Midden in de bossen en ideaal voor fietsen. De kamer was lekker groot en licht en een uitstekende badkamer.
Badkamer was voorzien van een bad
. Voor de fietsen was er een afsluitbare fietsenstalling