Beoordeeld op 8 september 2019

Deze locatie is gelegen nabij het centrum van Beekbergen. Een deel van de kamers ligt in een afzonderlijk gebouw. De kamers en de badkamer zijn ruim (ruime douche). Het is er (in het bijgebouw) zeer rustig. De verlichting van de kamers kan beter. Op de avond van de overnachting waren er geen maaltijden (onvoorziene omstandigheden) waardoor ik de keuken niet inschatten. Ik wel tips van restaurants in omgeving.

Datum van verblijf: september 2019
PaulE3381, Manager van Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Geachte gast,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Uw punt over de verlichting zullen we meenemen.
En inderdaad excuses, vanwege een ongeval kwamen we 's avonds onverwacht zonder kok te zitten. Fijn dat dit een goed verblijf gelukkig niet in de weg heeft gestaan.

Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Hotel is mooi en nieuw, maar een gewone tweepersoonskamer is klein met een kleine doucheruimte maar voldoende. Alleen liggen die kamers aan de straatkant en er is ook s'nachts veel lawaai van het verkeer, vereist oordopjes om de nacht door te brengen. Ontbijtbuffet was uitstekend veel en gevarieerd. Goede uitvalbasis om de veluwse bossen te verkennen met de fiets.

Datum van verblijf: september 2019
PaulE3381, Manager van Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2019

Geachte gast,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Inderdaad zijn de kamers aan de straatkant wat gehoriger. Als het hotel niet vol zit, proberen we daarom zoveel mogelijk onze gasten aan de achterzijde in te delen, maar dit lukt helaas niet altijd.
Fijn dat u ondanks dat toch heeft genoten van uw verblijf en de Veluwe.

Beoordeeld op 5 september 2019

Vreselijk. Een badkamer dat nog minder was dan een hondehok. Een wastafel zo groot als een wc wastafeltje. Je moest er bijna op de knieen voorliggen als je er bij wou zo laag. Als je op de wc zat kon je gelijk de voeten wassen want die stonden dan in de douchebak. Als je wou douchen kon je maar beter het closetpapier wegzetten anders had je het wc papier nat.

Datum van verblijf: september 2019
PaulE3381, Manager van Fletcher Hotel-Restaurant Het Veluwse Bos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Geachte gast,

De badkamers in onze kleine standaardkamers zijn inderdaad vrij compact en het is duidelijk dat dit u behoorlijk gestoord heeft. Excuses voor dit ongemak. Toch hopen wij dat de rest van uw verblijf wel naar wens is geweest.

Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Via Bongovoucher geboekt. Kleine 2-persoonskamer. Bij aankomst hing lampekap kapot op lamp. Erg kleine badkamer (op toilet zit je met je voeten in de douche). Eten in het restaurant was matig, frietjes besteld bij het hoofdgerecht maar toen het hoofdgerecht er was werd ons verteld dat dat nog wel even zou duren omdat er maar één friteuse is en ze er nu bitterballen in hadden zitten. Wijn besteld maar daar moesten we nog een keer om vragen omdat ze het vergeten waren. Proeverij van desserts bestond uit 3 verschillende dingen, waarvan er maar één op de dessertkaart stond.

Geachte gast,

Vervelend om te lezen dat uw verblijf niet volledig naar wens is geweest.
We nemen uw punten omtrent het restaurant mee in ons volgend overleg.
Desondanks hopen wij dat u toch genoten heeft van de Veluwe.

Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

We zijn in veel hotels geweest maar dit was echt de meest waardeloze ervaring ooit. Veel te weinig parkeerplaatsen. Kamer was vreselijk, zo klein. Net ruimte om langs bed te lopen bij binnenkomst. Geen plaats voor bagage. Badkamer met glazen deur meteen bij binnenkomst tegen de toilet en kon je zittend je handen wassen want meer ruimte was er niet. Bad onder schuin dak waar je in moest douchen. Hele klim er in en eruit zonder je nek te breken door ruimtegebrek. Parkeerplaats was op grindpad dus de hele nacht rijdende auto's er overheen maakt enorme herrie. Dan het restaurant. Kleine porties en bij hoofdgerecht alleen stukje kabeljauw en wat groente. Patat moest apart bijbesteld worden. Bediening was niet echt geweldig. En hadden verteld dat we bij 3 gangen menu alles konden bestellen maar achteraf moest er van alles bijbetaald worden. Prijs kwaliteit is in alle opzichten totaal uit verhouding. Fletcher mag hier wat meer aandacht aan schenken. Deze ervaring hebben we niet eerder gehad. Deze lokatie raden we niemand aan en we gaan ook zeker nooit meer terug.

Geachte gast,

Excuses dat onze kleine standaardkamer niet naar uw wens was. Hier hebben we niet gelijk invloed op.
Waar we wel invloed op hebben is de duidelijke communicatie dat bij sommige gerechten een toeslag geldt, en hier zullen wij dan ook beter op letten.