29 mei 2018 beoordeeld

Kamer geschikt maken voor 1 persoon. De tweede persoon moest op de knieen het bed in. Badkamer niet schoon. We moesten steeds om elkaar heen balanceren

naar kledingkast e.d. Waarschijnlijk moeilijk voor de schoonmaakploeg om de kamer/badkamer te poetsen. Hoteleten is niet super. Vriendelijk personeel. Ontbijt ook prima.

Kamertip: Op tijd zijn.
  • Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
28 mei 2018 beoordeeld

Wij hadden een kamer in het bijgebouw ( kamer 303 ) hiervoor wordt een toeslag berekend van 20 euro omdat er een terras bij zit. Dit terras bestaat helaas uit een oude vieze tafel met twee stoelen op een stukje gras. De kamer was klein maar wel met een twee persoonsbed en een matras uit een geheel dus geen losse matrassen en schuivende bedden. redelijke badkamer wastafel en toilet up to date maar de douche weer niet. de dubbele kop deed het niet en warm en koud water wisselde elkaar af. De kamers zijn wel erg gehorig. We hebben 1 avond in het restaurant gegeten en dat was oké, De bediening was daarentegen weer geweldig vriendelijk goede service en ontzettend aardig. Ook de tweede dag toen we alleen wat kwamen drinken weer dezelfde ervaring. Het ontbijt was ook oké niet te uitgebreid maar van alles wat. Leuke omgeving om te fietsen en te wandelen paleis het loo is dichtbij en Apeldoorn ook goed te doen op de fiets. Tijdens ons verblijf hebben we de kamer overdag niet gebruikt omdat het heel mooi weer was. Als het slechter weer is is de kamer te klein om bijv wat te lezen. Wel een tv aanwezig.

Kamertip: kamer 303 heeft een vast tweepersoonsbed hiervoor wordt helaas wel een toeslag berekend
21 mei 2018 beoordeeld

Goed hotelletje, meer hoeft niet wat de kamer betreft.
Spiegel in de badkamer hangt wel veel te hoog. Men moet al > 1.80 m zijn.
Wij waren gelogeerd op de 2° verdieping en dat is het spijtig dat er geen lift is.
Bij het diner 's avonds vind ik het een beetje ongepast dat men moet bij betalen voor frietjes.

Kamertip: oudere stellen vragen best een kamer op gelijkvloers
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig hadden we maar één nachtje geboekt. Het was een erg kleine kamer, een mini wastafeltje in badkamer/toilet en erg gehorig, zowel van buren als de geluiden van de weg. Niet voor herhaling vatbaar.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
18 mei 2018 beoordeeld

Één nachtje in dit hotel mogen vertoeven. We hadden in eerste instantie een kleine comfortkamer geboekt, maar kregen bij de check-in te horen dat onze kamer kostenloos geüpgrade was. Uiteindelijk bleek dit een van de grotere kamers in het hotel! Zeer vriendelijk personeel die duidelijk uitleg gaven over de gang van zaken in dit hotel. Leuke toevoeging waren de twee glazen champagne die we 's avonds gratis aan de bar konden verkrijgen. Tevens gratis parkeren bij het hotel, wat zeer prettig was! Enige minpunt was het ietwat smerige plafond (spinnenrag) en de vieze hoekjes in de badkamer.