Gratis annuleren tot 26/07
Gratis annuleren tot 27/07
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
De Gravin van Vorden(Vorden)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis internet
Hotel Landgoed Ehzerwold(Almen)(Heel veel waar voor je geld!)
28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens het toeren door de prachtige omgeving hier een drankje gedaan,
Dit hotel is de moeite waard mooi boetiek hotel erg romantische sfeer binnen en buiten.
Wij gaan zeker nog een keer terug om in fit hotel te overnachten

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima lokatie, uitstekend verzorgd ontbijt, mooi eten, uitstekende service, eerlijke mensen die een extra stapje willen zetten om het iedereen naar de zin te maken.
Eten Frans georienteerd waarbij met eenvoudige middelen een mooie maaltijdcreatie op tafel komt voor zeer billijke prijzen.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
15 mei 2018 beoordeeld

We hadden het fietsarrangement genomen en dat was dik in orde, lekker eten in het restaurant, ontbijt met alles op en aan en heel vriendelijk personeel in het restaurant en aan de bar, de dame die bij de balie zat met het in en out checken daarentegen, wat kan het verschil groot zijn.....
Het hotel op zich was heel netjes en wij hadden een ruime kamer, wat voor ons een minpunt was de toilet op de badkamer,en geen verluchting...je hoort er ook alles van de kamer boven of naast u.
Om te fietsen een prachtige omgeving..
Wij gaan zeker nog eens terug naar daar.

Verbleef: mei 2018
9 mei 2018 beoordeeld

De omgeving van dit het hotel is mooi. Voor de fietsers een ideale ligging, daar je onmiddellijk op de knooppunten routes kunt gaan fietsen.
Het is een gezellig hotel, niet te groot, met alle nodige voorzieningen.
Wij hadden kamer 203 welke een heel ruime slaapkamer is met airco en afzonderlijke badkamer met bad heeft. Hier hebben wij heerlijk rustig geslapen.
De kamer was uitstekend NETJES GEPOETST. Dat kom je zelden tegen. In het ganse hotel is alles zeer proper.
Een belangrijke reden waarom ik hier geboekt had was het restaurant, omdat ik op Tripadvisor hierover goede reacties had gelezen.
En deze goede reacties van het restaurant waren meer dan terecht. De eerste avond een driegangendiner naar keuze, dat heel lekker en voldoende was en de tweede avond een viergangendiner dat vast lag.
Sommige zeggen dat de drank duur is, maar deze mening deel ik niet. Een fles water van 1 liter aan 4,95€ vind ik schappelijk en de wijn welke per glas (goed gevuld glas) kan worden besteld 5€ - 6€ (de wijn is heel lekker) en een glas prosecco kost 5€.
Ook voor het ontbijt is er een ruime keuze. Tevens is dit hotel tot nu toe, voor mij het EERSTE hotel waar het spek GOED gebakken was (niet zacht en niet zwart hard).
Ook is het personeel vriendelijk en gedienstig, met steeds een glimlach op het gezicht.
Onze boeking van 2 overnachtingen met 3 en 4 gangen diner voor 2 personen koste 258€ en 11€ verblijfsbelasting. Dit is een schappelijke prijs voor de geboden service.
Echt een aanrader om dit hotel eens te proberen.

Kamertip: Wij waren zeer tevreden van kamer 203
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
12 april 2018 beoordeeld

Met z'n vieren bezochten we na reservering het Boetiek Hotel om in het restaurant te dineren. Nu hadden we al in januari j.l. een advertentie van een 3-gangen keuzemenu gezien en een en ander leek wel aantrekkelijk. Het weer zat mee, het was een zonnige lentedag en de eetzaal en de gereserveerde tafel zagen er ook goed uit. Na een alcoholische versnapering vooraf en een fijne amuse kozen we alle vier voor een 3 gangen menu waarbij de keuze op de kaart iets veranderd was vergeleken met die uit de eerder genoemde advertentie van bijna 3 maanden geleden. Maar er was voor het hoofdgerecht nog volop keuze voor vlees, vis of vegetarisch.
De zaal was opvallend goed bezet door merendeels wat oudere gasten, waaronder ook nogal wat hotelgasten. Dit wordt ook mede bepaald door de aantrekkelijke omgeving met landhuizen en kastelen en de aanwezigheid van een nieuw museum in de nabijheid (Ruurlo). Er was geen muziek en dat bevorderde het ongestoord converseren met elkaar. De bediening was goed en voorkomend en de wachttijd op de verschillende gangen was niet al te lang. Aparte en gevarieerde groenten werden geserveerd bij het hoofdgerecht. Een minpuntje vonden we wel dat toen mijn echtgenote om een karafje of glas kraanwater vroeg dit eigenlijk niet mogelijk was ondanks het feit dat zij tevoren al een glas Merlot had gebruikt. Uiteindelijk werd een glas kraanwater (à € 1,25 zo werd ons gezegd) voor haar gebracht maar toen we een fles Merlot bestelden bleek het kraanwater daarom gratis te zijn geworden. De kwaliteit van het eten was goed en bij de nagerechten viel met name de tiramisu op door zijn uitstekende smaak. Al met al een goede maaltijd in een uitgezochte ambiance.
De prijs-kwaliteitsverhouding was in orde en al met al zeker een gelegenheid om te onthouden voor een volgende keer.

Verbleef: april 2018