TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

Appeltern, wie kent het niet??? Nou ik.. maar wat een leuk dorp in een superhollands landschap. En als je dan ook nog in een prachtig verbouwde boerderij mag verblijven is het leven verrukkulluk. Een mooi huis, en vriendelijke eigenaresse en een goed gevulde koelkast. Wij waren blij en kunnen dit iedereen aanraden!!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ik ben dol op theetuinen vanwege de zelfgebakken taarten. In normale horeca is de keus vaak alleen maar (half bevroren!) fabrieksappeltaart.
Deze theetuin is mijn absolute favoriet, ben er vaak geweest en de taarten zijn zóó lekker! Daarnaast zit je heerlijk in de tuin en word je altijd zeer vriendelijk geholpen. Echt een plek om te genieten en keer op keer naar terug te gaan. Ook de ijstaart met frambozen is een verassende aanrader! Hoop binnenkort de high tea te gaan doen!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 8 juni 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier van een heerlijke high tea genoten. Het soepje van de week was courgette soep, deze was heerlijk op smaak. De eerste ronde was de hartige ronde. Deze gerechten waren erg lekker, behalve de wrapjes, door de flauwe smaak van de wraps vielen deze gerechten een beetje tegen. De zoete ronde was ook erg lekker, vooral de dadeltaartje en brownie vielen erg in de smaak. De locatie is mooi en landelijk. Het personeel is ontzettend vriendelijk.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Lekker genoeg en in een hele mooie omgeving.
Lekker vers meer dan genoeg en variatie op de tafel genoeg.
De paasbrunch was een waar genot,
Vriendelijk personeel en een mooie accommodatie met alle gemakken

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 28 februari 2017

Schoon, rustig, heel erg ruime woonkamer met open keuken waar je elkaar niet in de weg zit. Fantastisch aangekleed in oude stijl. Ook honing, thee en andere lokale producten te koop wat het heel huiselijk maakt. Alle voorzieningen aanwezig (t.v., wifi...)
wij komen zeker weer terug.

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken