“zeer goede ervaringen”
Beoordeling van De Witte Herbergh

De Witte Herbergh
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in Workum
4 weken geleden beoordeeld

wij komen elke zomer naar het mooie stadje workum toe,gaan dan ook altijd eten bij de witte hergergh.
deze keer kwam er familie mee dus hadden we vooraf gebeld en gereserveerd voor 10 personen.
we kwamen aan om 6 uur en onze tafel was keurig vrij gehouden,
eten kort samengevat gewoon super.
zeer ruime portie's en was het op konden we kostenloos bij bestellen.
na het eten hebben we nog lekker in het cafe gezeten,is daar altijd erg gezellig en gastvrij.
bediening was ook prima.
wij komen elk jaar weer naar de witte herbergh,en natuurlijk naar workum.

Datum van bezoek: juli 2019

15 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten, voor-, hoofd- en nagerecht. Vriendelijk personeel en mooie plek bij het raam op uitzicht op de zeedijk. Na de tijd gezellig gepoold.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 augustus 2019 beoordeeld

We hebben hier een lekkere daghap gegeten. Met een lekker texels schuimkopje was dit helemaal goed. De bediening was vriendelijk en hulpvaardig.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

De soep was niet echt smakelijk (uit blik?) en de pannenkoek met appel was nog melig. Cappucino was waterig.

Datum van bezoek: juli 2019
26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eetcafe ziet er gezellig uit en de bediening was aanvankelijk erg vriendelijk. Wij bestelden een saté met friet en van het dagmenu, de gebakken lever. Helaas struikelde de serveerster met ons eten zodat het opnieuw moest worden klaargemaakt. De saté die wij vervolgens kregen was buitengewoon droog en leek opnieuw te zijn opgewarmd. De friet was hard en droop van het vet en was duidelijk opnieuw gefrituurd. De lever was redelijk van smaak, maar helaas gemengd met de (wel lekkere) saus die de leversmaak overheerste. Toen wij ons over de saté en de friet beklaagden zei de serveerster dat ze het door zou geven maar er gebeurde verder niets, zelfs geen excuus. Ons zien ze hier nooit weer.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die De Witte Herbergh bekeken, bekeken ook

In De Witte Herbergh geweest? Deel je ervaringen!