Tripadvisor
Vandaag geopend: 10:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Tijdens fietstocht 26 juni 2019 een hete dag het museum bezocht, verfrissend

Alle daagse dingen op doek, realistische schilderkunst. Publieksvriendelijk ingericht. Voor jonge ... meer lezen

3 dagen geleden beoordeeld
Cornelisv49
Deurne, Nederland
Geweldig

Dit museum ademt de Jopie Huisman qua entourage en de schilderijen wat bijzondere man moet dit ... meer lezen

4 dagen geleden beoordeeld

vanaf US$ 593,75
vanaf US$ 593,75
vanaf US$ 8,49
Beoordeeld op 20 juni 2016

Al jaren stond dit museum op mijn lijstje. Maar in Workum kom je niet zo snel als je in het Zuiden van het land woont. Op de terugweg van een paar daagjes Noorden, verzon mijn man deze verrassing voor mij. Een schot in roos! Jopie Huisman een pracht van een mens, die dingen zag maar ook kon schilderen, die anderen niet opmerkten. Soms met zo'n precisie..... daar sta je met open mond bij te kijken. Wie van de ene in de andere verbazing wil vallen? Die raad ik aan dit museum eens te bezoeken. Echt de moeite waard.

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 17 juni 2016

Mooi museum met al het werk van Jopie Huisman. Schoon, verzorgd en ruim. Vooral de verhalen bij zijn werken maken het interessant. Erg leuk dat je ook alle spullen die hij geschilderd heeft, live kunt zien. Fijn dat je zelf een audiotour kunt doen, ieder op zijn eigen tempo. Bijzonder dat alles bewaard is gebleven en alles bij elkaar.

Beoordeeld op 1 juni 2016

Prachtige inrichting en levensechte schilderijen in een geweldige plaats als Workum. Als je de Jopie Huisman schilderijen niet kent, is dit de kans om hem te leren kennen.

Datum van activiteit: augustus 2015
Beoordeeld op 29 mei 2016

Jopie Huisman zal best een bijzonder mens geweest zijn, maar of dat nu een museum rechtvaardigt? Wij vinden het overtrokken. Heel groot is het niet en eerlijk gezegd vinden wij het entreegeld van € 8,50 niet waard. Sommige schilderijen zijn zeer kunstig, maar de meer primitieve staan ons niet aan. Maar als je dan toch in Workum bent, en het is regenachtig weer, dan zouden wij zeggen: vooruit danmaar

Beoordeeld op 25 mei 2016 via mobiele applicatie

leuk voor mensen die meer dan alleen nieuwsgierig zijn wat dit museum inhoud.
Ik vond het er super netjes en verzorgd uitzien maar kon mij verder niet bekoren. 100 tekeningen en schilderijen met wat verhaaltjes en een stukje beeld.