Vandaag geopend: 10:00 - 17:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Ga niet naar huis man, bezoek eerst museum Jopie Huisman

Het Jopie Huisman museum is een prachtig museum over een inspirerende schilder die op een heel ... meer lezen

Beoordeeld op 23 februari 2024
dedijkjes72
IJmuiden, Nederland
Entree is het geld waard met meeluister apparaatje

De eenvoud van deze man was ons bekend. Na het volgen van zijn film in het museum belicht al zijn ... meer lezen

Beoordeeld op 9 juli 2023
851gerritd
Oosterhout, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 167 beoordelingen

Beoordeeld op 1 mei 2016

Eindelijk zijn wij naar dit museum geweest. Het stond al tijden op ons verlanglijstje. Het complex is mooi en ruim opgezet. De film over het leven van Jopie Huisman en de audio-rondleiding zijn een extra pluspunt in dit museum. Wat kon deze man z'n objecten prachtig schilderen.

Datum van activiteit: april 2016
Beoordeeld op 25 april 2016 via mobiele applicatie

Al meerdere malen geprobeerd hier naar toe te gaan maar gelukkig was het nu open.
Leuk museum over Jopie Huisman. Erg leuk om zijn werken hier te kunnen bewonderen en de leuke verhalen te horen via de audiofoon.

Datum van activiteit: april 2016
Beoordeeld op 25 maart 2016

Kom je in Workum dan is een bezoek aan dit museum de moeite meer dan waard. Wij hebben ons de ogen uitgekeken.

Datum van activiteit: maart 2016
Bedank Jean Guillaume ... G
Beoordeeld op 15 maart 2016

Ik was blij verrast. ik kende de schilder nog niet. Ik loop er nu jaarlijks wel even naar binnen. Mooi kijkje in het Fryske libben. De moeite waard!

Datum van activiteit: december 2015
Beoordeeld op 14 maart 2016 via mobiele applicatie

Het Jopie Huisman-museum is een aanwinst voor Workum. Leuk museum met mooie werken en met aardige, behulpzame medewerkers.

Datum van activiteit: maart 2016