“XXL downwinder Brasil”
Beoordeling van KiteActive

KiteActive
Geclassificeerd als nr. 5 van 13 dingen om te doen in Workum
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Beschrijving eigenaar: KiteActive is begonnen met het organiseren van kite & zeil tochten langs de Waddeneilanden. Onze passie voor reizen en kitesurfen heeft ervoor gezorgd dat wij vele kitespots in de wereld bezocht hebben. De missie Van KiteActive is om mensen de beste kite/vakantie ervaring te geven. Dit doen wij door kitesurf les en clinics aan te bieden op de mooiste plekken ter wereld.
Nuttige informatie: Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen
13 juli 2017 beoordeeld

Was een van de vetste reizen die ik ooit gemaakt heb. Ikzelf reis de hele wereld rond voor mijn werk maar ook voor de kitesurf sport. Dit was zo'n bizar gave trip. 600 km kust met een groep van 8. Vanaf 9 uur tot zons ondergang. Compleet in de flow.
Felix en Douwe waren top wat betreft begeleiding en regelen

Datum van activiteit: november 2016

10 juli 2017 beoordeeld

Portugal,
Was een pracht van een reis met veel wind en zeer leuke mensen!!
Je leert er zowel je techniek aan te scherpen als je waterstart op een pracht lokatie,.
Is er geen wind en je hebt geen zin om uit te zoeken wat er nog leuk te doen is, no worry kiteactive weet daar wel raad mee, zo heb je wel steeds iets te doen zonder je ook maar iets moet opzoeken,.. Enfin een super crew met een super organisatie!! zeker een aanradder !!

Datum van activiteit: augustus 2016
10 juli 2017 beoordeeld

Was echt heel vet. Lekker rustig nog in het voorseizoen vanaf midden juni. Het huis op Zanzibar zag er echt goed uit! En de balkon avonden waren erg gezellig. Twee dagen van de twee weken geen wind gehad. Sommige dagen waren iets minder met wind, de andere dagen ging het goed los. Leuke mensen ontmoet!

Datum van activiteit: juni 2017
9 juli 2017 beoordeeld

Geweldig week gehad op Kos. Voor het eerst aan het kiten, maar door de goede instructeurs had ik het snel onder de knie.

Datum van activiteit: augustus 2016
Bekijk meer beoordelingen
7 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kiteactive is een top bedrijf! Ik ga dit jaar voor de derde keer mee en beleef keer op keer weer een nieuw avontuur! De reisbegeleiders zijn chill en behulpzaam en verzinnen ook bij geen wind leuke activiteiten! Ook thuis vanaf de bank wordt er goed geholpen. Snelle mailwisseling en daarnaast de chatfunctie op de website die goed werkt. Voor iemand die alleen reist is het een supersnelle manier om meer mensen te leren kennen! De kiteclinics zijn ook goed!

Datum van activiteit: juli 2017

Reizigers die KiteActive bekeken, bekeken ook

In KiteActive geweest? Deel je ervaringen!