“Kiten op Kos: het was mijn eerste keer met kite active, echt een aanrader”
Beoordeling van KiteActive

KiteActive
Geclassificeerd als nr. 5 van 13 dingen om te doen in Workum
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Beschrijving eigenaar: KiteActive is begonnen met het organiseren van kite & zeil tochten langs de Waddeneilanden. Onze passie voor reizen en kitesurfen heeft ervoor gezorgd dat wij vele kitespots in de wereld bezocht hebben. De missie Van KiteActive is om mensen de beste kite/vakantie ervaring te geven. Dit doen wij door kitesurf les en clinics aan te bieden op de mooiste plekken ter wereld.
Nuttige informatie: Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen
9 juli 2017 beoordeeld

Geweldig week gehad op Kos. Voor het eerst aan het kiten, maar door de goede instructeurs had ik het snel onder de knie.

Datum van activiteit: augustus 2016

7 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kiteactive is een top bedrijf! Ik ga dit jaar voor de derde keer mee en beleef keer op keer weer een nieuw avontuur! De reisbegeleiders zijn chill en behulpzaam en verzinnen ook bij geen wind leuke activiteiten! Ook thuis vanaf de bank wordt er goed geholpen. Snelle mailwisseling en daarnaast de chatfunctie op de website die goed werkt. Voor iemand die alleen reist is het een supersnelle manier om meer mensen te leren kennen! De kiteclinics zijn ook goed!

Datum van activiteit: juli 2017
7 juli 2017 beoordeeld

De leden van Kiteactive zijn uiterst klantvriendelijk.
Denken met je mee en helpen je uitgebreid bij iedere vraag.
Ze nemen je serieus en zijn gezellig en spontaan.
Ze komen na wat ze beloven.
Ik ben vol lof over Kiteactive.

Datum van activiteit: augustus 2016

Reizigers die KiteActive bekeken, bekeken ook

In KiteActive geweest? Deel je ervaringen!