Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 104
Hotels.comUS$ 104
PricelineUS$ 104
TravelocityUS$ 104
Orbitz.comUS$ 104
FindHotelUS$ 104
Beoordeeld op 30 januari 2022

Dit hotel is lekker ruim opgezet en dat zie je eigenlijk overal terug, ook in de kamers. De kamers zijn comfortabel, hebben prima bedden en een fijne badkamer.
Het ontbijt is uitgebreid een heeft alles wat je maar kunt bedenken. Het enige dat miste was een fatsoenlijke broodrooster.

Zeker de moeite waard om een weekend te verblijven.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 26 december 2021 via mobiele applicatie

Mooi en modern ingericht hotel. De kamers zijn heel ruim en hebben hele goede bedden. De badkamers zijn voorzien van alle luxe. Meer dan voldoende parkeerplaatsen. Uiterst vriendelijk personeel en als er iets mankeert dan wordt het heel snel opgelost. Wij komen hier zeker vaker.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 2 augustus 2021 via mobiele applicatie

Als je eens een stugge Fries wilt spreken, bel dan ‘ns met de receptie van Van Der Valk Wolvega. Ik had een reservering gedaan voor het Diner Arrangement via de nieuwsbrief van Valk Voordeel. Ik kreeg die nieuwsbrief op zondagochtend om 9:00 uur ‘Nog 36 uur om te profiteren van extra veel voordeel’. Dus ik reserveer op maandag om 12:30 uur, annuleer vlak daarna vanwege vergissing in datum en wil opnieuw boeken en dat gaat niet meer. Gebeld maar we kwamen er niet uit, het arrangement was dichtgezet en ik kon van een aantal voordelen geen gebruik meer maken. De 36 uur waren nog lang niet voorbij. Over klantvriendelijkheid gesproken…Die receptioniste was er nogal op gebrand ons NIET van dienst te zijn. Ik ben nog nooit bij Van der Valk Wolvega geweest en ik zal er ook nooit naartoe gaan!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 27 juni 2021 via mobiele applicatie

Weekendje in dit vd Valk hotel gelogeerd.
Mooi groot modern hotel. Met mooie grote slaapkamers.
Ontbijt was zeer uitgebreid diner was meer dan goed. Vriendelijk personeel.
In combinatie met een prachtige omgeving maakte ons weekend compleet.
Zeker een aanrader,we komen beslist nog een keer terug.

Kamertip: Voldoende parkeer gelegenheid.
Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 11 mei 2021 via mobiele applicatie

Wij gaan graag naar Van Der Valk, want “een Valk is tegenwoordig altijd goed”. Deze is de uitzondering op de regel. Het begint al bij de receptie waar uiterst ongeïnteresseerde dames al zuchtend een kaartje voor je uitprinten. De standaard kamer (normaal meer dan prima) is simpel, oud, doorgezakte bedden. Ze proberen er iets van te maken met een zitje waar je kan tafelen. Echter de stoelen zijn te laag (of de tafel te hoog) dus je waant je als een kind aan tafel. Het eten was slecht, ook niet gewend. Een kaasplankje van dik 8,- bleken blokjes kaas met een dikke klodder modder te zijn.
Kamer 1 was het bed door z’n poten gezakt, dus we “mochten” met weer een zucht naar een andere kamer. Daar was het beddengoed stuk, pleister viel van de muur af en wc was niet schoon. Het buiten meubilair onder gepoept door vogels, kan gebeuren maar maak het dan schoon, dit was niet van een paar keer. Jammer!

Datum van verblijf: mei 2021