“Mooie Valk!”
Beoordeling van van der valk Wolvega

van der valk Wolvega
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Wolvega
Keukens: Internationaal
Dineropties: Lunch, Diner
Beschrijving: Of u nu voor een uitgebreid diner komt met de familie, zakenmensen of voor een romantisch avondje voor twee personen. Ons restaurant is een uitstekende plek om in stijl van bijzondere momenten te genieten. Op onze a la carte kaart hebben we overheerlijke gerechten staan.Ook voor ontbijt en de lunch kunt u bij ons terecht. Bij mooi weer kan dit ook op ons ruime terras met uitzicht op de zwemplas aan de achterzijde van het hotel.Uiteraard bent u ook welkom voor een kopje koffie of thee met gebak
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en net vd Valk hotel. Ziet er fris uit. De fantastische tuin wordt momenteel verder afgemaakt. Prima en smakelijk lunch gebruikt. Aanrader!!!

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom al enige tijd in Wolvega tijdens mijn zakenreizen. De keuken wordt steeds beter en ik kan niet anders dan mijn complimenten maken!! Nette kamers, beetje oubollig. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Ik kom hier graag!!

22 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vond keuken wat tegenvallen. Had een sateh, maar was lauw. Ook weinig keuze op kaart. Verder redelijk standaard.

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel prima. Mooie ruime kamer.
Ontbijt goed verzorgd.
Mooie omgeving Thialf een bez oekje waard.
Bezoekerskaartje €2.00 met gratis koffie.

12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals wij wel vaker hebben ervaren is overnachten bij van der Valk gewoon heel erg goed en compleet. Alles aanwezig op de luxe kamer. Ook in deze van der Valk in Wolvega vriendelijk personeel en wederom een geweldig ontbijtbuffet, wat een enorme keuze, alles vers en steeds weer ruim aangevuld. Een hele goede prijs- kwaliteit verhouding.

Reizigers die van der valk Wolvega bekeken, bekeken ook

In van der valk Wolvega geweest? Deel je ervaringen!