“Culinaire Gastronomie!”

vr 18-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 12 Restaurants in Wolvega
4 weken geleden beoordeeld

De overtreffende trap van genieten, dat is onze ervaring bij Smink. Genoten van een vijf gangen diner. Smaak, de opmaak, textuur en temperatuur, alles klopte.
Het wijn arrangement was voortreffelijk, bijzondere wijnen in combinatie met de gerechten.
Bediening enthousiast en kundig.

Datum van bezoek: september 2019

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben genoten, alles klopte gewoon. Iedere gang was een genot voor onze smaakpapillen. En iedere gang was ook een lust voor het oog.
Wij komen zeker terug. De bediening en sfeer in het restaurant waren erg plezierig en voelde ontspannen aan.
Een aanwinst voor het noorden

20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2e maal bij Jan Smink aangeschoven om te proeven of hij sinds februari stappen heeft gemaakt op culinaire gebied.
Wij, onze tafelgenoten, welke twee voor de eerste maal aanschoven en ik met mijn partner op herhaling waren, hebben een fantastische avond gehad.
Het welkom met een heerlijk glas champagne, beloofde al veel goeds. Het 6 gangen diner werd telkenmale per gang beter, met het klapstuk de hoofddis van duif, werkelijk fantastisch.
De gangen hiervoor gaat u zelf maar eens proeven.
Laat u zich maar eens verrassen.
Een uitstekende avond met goede wijn in een relaxte ambiance.

12 augustus 2019 beoordeeld

In één woord Geweldig!! Belevenis van begin tot einde met verassende smaken en herkenbare producten. Ga zo door!

28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Van begin tot eind een geweldige belevenis. We namen het 5 gang menu.
Elke gang was genieten. Service op een heel hoog niveau.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Restaurant Smink bekeken, bekeken ook

In Restaurant Smink geweest? Deel je ervaringen!