Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
Booking.comUS$ 115
Expedia.comUS$ 125
Hotels.comUS$ 125
eDreamsUS$ 115
Agoda.comUS$ 115
TravelocityUS$ 125
Beoordeeld op 16 april 2021

Bij aankomst voelde we ons meteen thuis. Weg vriendelijke mensen, zeer ruime kamer (suite) en heerlijke
Lunch. Direct aan de duinen. Mooie parkeergarage maar ook voldoende ruimte Gratis op loopafstand.
Komen zeker terug!

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 27 oktober 2020

Voor een 4-tal dagen heb ik de suite geboekt. Op internet lijkt de kamer erg groot, bij aankomst komen we in een propperige ruimte waar de slaapkamer erg klein is en via een een klein halletje komen we in onze kleine huiskamer. eigenlijk 2 te kleine hotel kamers samengevoegd.
Behang is afgescheurd, deurposten niet geverfd, vloerkleed is besmeurt met vlekken en het ligbad is gewoon vies. En daar betaal je dan ruim 500 euro voor. De website adverteert met telefoon, en kluis, beide waren niet op de kamer aanwezig. Voor roomservice moest ik met mijn eigen telefoon naar het hotel bellen.

Het diner was zeer onder de maat de rib-eye was half koud en niet gaar, de bernaisse saus zurig.
Het ontbijt is ruim, en prima in orde.
Wifi is gratis en werkt prima, alleen de service is ver beneden peil.

Bij aankomst heb ik ( tezamen met 2 andere gasten ) ruim een half uur door de buurt gereden omdat het slecht staat aangegeven hoe het hotel te bereiken is.
Je kan de auto aan de kant van de weg even parkeren om je bagage uit te laden. Onderwijl word je zowat van je sokken gereden door de lokale bus of de strandjutter in zijn landrover.

En als je dan al je bagage op een karretje hebt gepakt mag je overeen on even tegelpad naar de ingang rijden.
Je auto parkeer je 500 meter verder op. Nu is dit in de zomer geen enkel probleem lijkt me. Alleen in Oktober, met de wind en de regen, ben je na je ritje bagage kar al half doorweekt en dan komt de 500 meter verdere parkeer plek nog. Erg ongemakkelijk en hoort niet bij een hotel die pretendeert enige allure te hebben.

Het balkon is super ongemakkelijk, want het schuine dak snijdt ongeveer 50% van je ruimte weg, en moet je oppassen dat bij het opstaan je je hoofd niet stoot.

Douchen gebeurt in het bad en wordt afgeschermt met 2 douchegordijen,die heerlijk tegen je lijf aan plakken zodra jede douche aan doet.
Als je het parkeer ongemak, het slechte eten,de benedenmaatste service,de kleine kamer en het te veel betalen voorje kamer geen probleem vindt, dan kun jewel onwijs genieten van ( indien je een zeezichtkamer hebt) van een mooi uitzicht.

het lopen naar het strand is een kleine 5 minuutjes dat is dan weer mooi.
voor mij geen 2ekeer hier.want een ezel....

Kamertip: boek een zeezicht kamer
Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 8 augustus 2020

De ligging van het hotel is perfect. Wij hadden een heel ruime familie luxe suite met twee slaapkamers beneden en living met keukentje en douche/toilet boven. Ook beneden was bad en toilet aanwezig. Boven aan weerszijden een ruim balkon. Ontvangst was wat koeltjes, maar dit werd goedgemaakt bij het vertrek. Diner was prima. Traag internet signaal. Prima uitvalsbasis voor uitstapjes. Zeker een aanrader. Goed gevonden ook is dat als je niet wilt dat de kamer gereinigd wordt, je een bon van 5 euro in de plaats krijgt die je aan de bar kan gebruiken.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 3 juli 2020

Arrangement geboekt via Kras reizen. Het gebodene staat in verhouding tot het bedrag dat ik betaald heb (alleen reizenden betalen altijd de hoofdprijs ;) Mooie ruime kamer met terras. Uitzicht op de duinen en de zee. Nadeel is dat je geen raam open kunt zetten en er geen ventilatie is. Het terras grensde aan een pad, dus de deur open zetten was geen optie. Vriendelijk personeel, maar in het restaurant was de bediening nog wat onervaren. Diners waren gewoon goed.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 29 juni 2020

Locatie,perfect, schoon zijn de kamers.prima bedden, maar.....
Bediening ontbijt, zeer onvriendelijk, bediening terras, te weinig personeel.vuile vaat blijft zeer lang op tafel staan.Geen vergroot spiegel op badkamer.
Geen water in koelkast! raam op balcon zeer vies.
ontbijtzaal zeer onpersoonlijk, ontbijt zeer middelmatig
geen voldoende zitruimte voor zo'n hotel buiten het terras.
Geen ligstoelen buiten om in de zon te zitten
Te veel geld voor het gebodene , waren er 3 dg.

Kamertip: suite 124 is mooi en ruim
Datum van verblijf: juni 2020